shark24

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Η Μαρία Μπακοδήμου.. δεν κρύβεται! «Έχω κάνει τρεις φορές....»

Η Μαρία Μπακοδήμου δεν κρύβεται...
 Είναι από τις πιο όμορφες και περιποιημένες γυναίκες της τηλεόρασης. Η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου δεν κρύβει πως έχει κάνει botox και μιλά ανοιχτά για τις ανασφάλειές της.
«Έχω κάνει τρεις φορές botox.

 Αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς τον χρόνο ή δεν του επιτρέπεις να σε αλλάξει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μην φαίνεται. Το πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα», λέει στο περιοδικό «ΕΓΩ».

Η παρουσιάστρια είναι ευγνώμων για τη ζωή της: «Ξυπνάω κάθε πρωί χαρούμενη. Έχω πολλούς λόγους να είμαι ευγνώμων για όσα έχω. Τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ευχαριστώ το Θεό για τη ζωή που μου έχει χαρίσει», λέει, ενώ μιλά και για τις ανασφάλειές της. «Να είμαι ηλικιωμένη χωρίς έσοδα. Με στεναχωρεί, με πληγώνει πάρα πολύ η εικόνα των ανθρώπων που είναι στην τρίτη ηλικία, παίρνουν συντάξεις πείνας και δεν έχουν την δυνατότητα ν’ αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους», λέει στο περιοδικό. 


E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top