shark24

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ! Αυτή είναι η πιο CULT ΦΥΛΑΚΗ... ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ με αριθμό προτεραιότητας! (PHOTOS)

Όταν κάποιος σκέφτεται τις φυλακές και τις συνθήκες ζωής σε αυτές το μυαλό του γυρίζει σε κατατόπια του Μεξικού σε σκληρές συνθήκες επιβίωσης όπου η σεξουαλική, σωματική και η συναισθηματική κακοποίηση γίνονται ρουτίνα.
Και σε κάτι λογαριασμούς που έχεις αφήσει απλήρωτους αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Tο θέμα είναι οι νέες σουηδικές φυλακές που θα λειτουργήσουν από τον Απρίλιο του 2014 για 324 τυχερούς. Ναι καλά άκουσες οι φυλακές θα λειτουργήσουν με αριθμό προτεραιότητας και οι προνομιούχοι θα έχουν την δυνατότητα να απολαμβάνουν τα ιδιωτικά τους κελιά τα οποία διαθέτουν μπάνιο, κουζίνα, ίντερνετ, τηλεόραση και υπολογιστή.
Οι κοινόχρηστοι χώροι των φυλακών είναι σινεμά, εστιατόριο, βιβλιοθήκη 11 γήπεδα, γυμναστήριο, κολυμβητήριο ... και γήπεδο του golf το μόνο αρνητικό είναι ότι απευθύνετε σε άντρες. Ναι αυτή η κοινωνία όσο μπροστά και αν προχωρήσει πάντα θα μένει λίγο πίσω. Το γενικό σχέδιο θυμίζει κάτι σαν εξορία αφού δεν μιλάμε για ένα απλό κτίριο αλλά για ένα τεράστιο συγκρότημα που θυμίζει μικρο χωριό.
Οι κρατούμενοι θα επιλέγονται με σειρά προτεραιότητας βάση αίτησης που θα έχουν κάνει πριν φυλακιστούν αλλά δυστυχώς μόνο για Σουηδούς πολίτες. Δυο περιπτώσεις μου έρχονται στο μυαλό η μια είναι να ξέρω ότι θα με πιάσουν αργά η γρήγορα οπότε φροντίζω να έχω ένα καλτ κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μου. Η άλλη είναι ότι ξυπνάω ένα πρωί και πάω από το υπουργείο κάνω την αίτηση μου για την φυλακή και μετά περνάω να κλέψω μια τράπεζα αν δεν μου κάτσει το ένα θα έχω το άλλο.


 http://www.symvolinews.gr
 


Βρείτε γυναικεία επώνυμα ρούχα έως και - 80% E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ. Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top