shark24

Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Τι πρέπει να κάνεις μέσα στην ημέρα για να κοιμηθείς καλά το βράδυ

Αν έχεις ξεχάσει ποια ήταν η τελευταία φορά που αφέθηκες με ευκολία στην αγκαλιά του
Μορφέα, ανήκεις στην πλειοψηφία των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ύπνο. Παρόλο που υπάρχουν κάποιες συμβουλές για να αρχίσεις να κοιμάσαι περισσότερο, θα χρειαστεί να περάσουν μερικοί μήνες για να κοιμάσαι και ποιοτικά. Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν Το πρωί
1. Άνοιξε τις κουρτίνες 
Η έκθεση στο φως του ήλιου από νωρίς, σε βοηθά να ξυπνήσεις ρυθμίζοντας το βιολογικό σου ρολόι και κρατώντας το σταθερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.  
2. Συνδύασε τους υδατάνθρακες με την πρωτεΐνη στο πρωινό
«Ξεκίνα με κάτι που θα βοηθήσει στη διατήρηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε το σώμα σου να καταλαβαίνει ότι το φροντίζεις» προτείνει η η Elisa Zied, R.D.N., συγγραφέας του Younger Next Week: Your Ultimate Rx to Reverse the Clock, Boost Energy and Look and Feel Younger in 7 Days. 
3. Πιες οτιδήποτε περιέχει καφεΐνη πριν από το μεσημεριανό
Για τους περισσότερους ενήλικες, η κατανάλωση δύο έως τεσσάρων φλιτζανιών καφέ δεν είναι επιβλαβής. Ωστόσο, οι ειδικοί συμφωνούν ότι αν σταματήσεις να πίνεις καφέ το απόγευμα, θα βελτιώσεις σημαντικά τον βραδινό σου ύπνο.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας
1. Πρόσθεσε την πρωτεΐνη στο μεσημεριανό σου
Είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις μικρές μερίδες πρωτεΐνης στο μεσημεριανό σου, αφού θα σε βοηθήσει στη διατήρηση της ενέργειας.
2. Πάρε έναν υπνάκο
Αν μπορείς να κοιμηθείς, κάντο για περίπου μισή ώρα και ιδανικά μεταξύ 2-3. Σε βοηθάει να λειτουργήσεις καλύτερα, ειδικότερα αν νιώθεις ότι σου λείπει ύπνος. Αν αισθάνεσαι ξεκούραστη, μπορείς να τον παρακάμψεις.
3. Βάλε τη γυμναστική στο πρόγραμμα
Όσο δύσκολη μέρα και να έχεις, είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις κάποιου είδους δραστηριότητα στο πρόγραμμά σου. Σύμφωνα με το  Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου, η άσκηση οποιουδήποτε τύπου μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του ύπνου. Αρκετοί αθλούμενοι υποστηρίζουν ότι κοιμούνται καλύτερα το βράδυ σε αντίθεση με ανθρώπους που δεν γυμνάζονται.
4. Μην καταναλώσεις αλκοόλ τέσσερις ώρες πριν τον ύπνο
Παρόλο που το αλκοόλ μπορεί να σε χαλαρώσει και να σε ηρεμήσει, μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου και να σε κάνει να ξυπνάς μέσα στη νύχτα. Ιδανικά, όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον ύπνο, θα πρέπει να κόψουν το αλκοόλ 4 με 6 ώρες πριν κοιμηθούν.
Το βράδυ
1. Φάε ελαφρά αλλά ολοκληρωμένα
Απολαμβάνοντας μια μερίδα ζυμαρικών ολικής αλέσεως ή καστανό ρύζι στο δείπνο, οι υδατάνθρακες θα δώσουν στο σώμα σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να παράγει σεροτονίνη, η οποία θα σε χαλαρώσει.
2. Ετοίμασε το περιβάλλον
Ιδανικά θα πρέπει να κοιμάσαι σε σκοτεινό, ελαφρώς δροσερό δωμάτιο με απόλυτη ησυχία. Το smartphone και οποιοδήποτε άλλο gadget δεν έχει θέση στο υπνοδωμάτιο. Προετοιμασία χρειάζεται και ο οργανισμός σου, γι” αυτό αποσυνδέσου από τα πάντα για τουλάχιστον μία ώρα πριν κοιμηθείς, ώστε να δώσεις στον εαυτό σου τον χρόνο να ηρεμήσει.

http://joytv.gr

 Οι πράκτορες του Τζάμπα έχουν εξασφάλισή για εσένα Τιμές ΣΟΚ για Ηλεκτρικές Κουβέρτες και Αφυγραντήρες 

 E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top