shark24

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΛΟΓΙΑ από τον Γιάννη Πάριο: "Θέλω να πάω στην Πάρο γιατί μου μένει..."

Για τα όνειρά του, τη ζωή του και την καριέρα του μίλησε ο Γιάννης Πάριος στην εφημερίδα Real news... "Θέλω να πάω στην Πάρο.
Και να ζήσω εκεί την.. ουρά της ζωής μου. Γιατί αυτή μου μένει. Αλλά ακόμα και στην ουρά όνειρα κάνω. Ονειρεύομαι για τα παιδιά μου. Αυτά είναι η μεγαλύτερή μου έγνοια", λέει ο μεγάλος τραγουδιστής για τη ζωή και το μέλλον του. 

 Για τη δουλειά του και όσα έχει ζήσει: "Νιώθω όχι απλω χορτάτος, αλλά ευλογημένος. Αγαπήθηκα πολύ από τους ανθρώπους, γιατί ποτέ μου δεν μίσησα, Πάντοτε πίστευα ότι το μίσος και η εκδήκιση ταιριάζουν μόνο στους κομπλεξικούς και στους αποτυχημένους". 

 Για τις γυναίκες της ζωής του: "Για μένα η κάθε γυναίκα ήταν κι ένα κομμάτι της ζωής μου με διαφορετικό χρώμα έμπνευσης κάθε φορά". Τι είναι ο έρωτας; "Ο έρωτας και η αγάπη είναι ιδέες- δεν είναι κάτι που το πουλάνε, να πάω να τ' αγοράσω. Ο έρωτας δεν είναι η φλόγα του. Περισσότερο καίει το κάρβουνό του". Στην ερώτηση αν τα χρήματα λύνουν όλα τα προβλήματα της ζωής ο Γιάννης Πάριος απαντά: "Όλα. Εκτός από ένα: δεν σε κάνουν αθάνατο". 

 Ποιος είναι ο Γιάννης Πάριος σήμερα; "Είμαι ο Γιάννης Βαρθακούρης και έχω τέσσερις γιους: τον Χάρη, το Θανάση, το Μιχαήλ Άγγελο και το ΝΙκόλα. Ποτέ δεν υπήρξα καβαλημένος στο καλάμι και απλησίαστος. Η καρδιά μου είναι μια κόκκινη πόρτα ανοιχτή. Θα χρειαζόταν λοβοτομή για να μου βγάλεις το τραγούδι από το μυαλό μου, γιατί δεν το διάλεξα εγώ- εκείνο με διάλεξε". tlife.gr 

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top