shark24

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Όταν εσύ… κοιμόσουν! Απίθανες φωτογραφίες

Η Adele και η Mila -μάνα και κόρη- έγιναν διάσημες στο Διαδίκτυο εξαιτίας μιας ασυνήθιστης ιδέας που είχε η πρώτη:
 Κάθε φορά που η κόρη της κοιμόταν του καλού καιρού εκείνη ξεκινούσε τη δουλειά! 

Δημιουργώντας απίθανα σκηνικά με ό,τι είχε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένου και του μωρού, απαθανάτιζε στο φακό τις εικόνες που έμοιζαν να είναι βγαλμένες από… παραμύθι. 


Σκηνές με «πρωταγωνίστρια» την κόρη σε διάφορες στάσεις και θέσεις ύπνου έγιναν αμέσως hit εξαιτίας της εφευρετικότητας της μάνας αλλά και της γλυκύτητας της κόρης. Από ροκ σταρ και κολυμβήτρια σε δεινή «βιβλιοφάγο» και «ανατολίτισσα», η μικρή δίνει σάρκα και οστά στα όνειρά της, χωρίς, βέβαια, να το γνωρίζει. Γιατί η μητέρα της φρόντισε γι’ αυτό και με το παραπάνω! Απολαύστε την…
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...
perierga.gr - Όταν εσύ... κοιμόσουν! Απίθανες φωτογραφίες
perierga.gr - Όνειρα γλυκά, μωρό μου...

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top