shark24

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Η πρώτη star της τηλεόρασης σήμερα είναι… φιστικοπαραγωγός στην Αίγινα

Είναι η γυναίκα που την 23η Φεβρουαρίου του 1966 εγκαινίασε την πρώτη επίσημη τηλεοπτική εκπομπή του τότε ΕΙΡ... 
Ο λόγος για την Ελένη Κυπραίου, μια επιτυχημένη δημοσιογράφος, αλλά και μια κοσμογυρισμένη κυρία, η οποία σήμερα στα 77 της χρόνια έχει αφήσει πίσω της όλα όσα έζησε τότε και ασχολείται με το κτήμα της και την καλλιέργεια φιστικιών στην Περιβόλα.
«Έχω γυρίσει τον κόσμο όλο, όμως σαν την Αίγινα πουθενά... Από το 2005, οπότε τελείωσα με τη δημοσιογραφία, έχω έρθει εδώ και ζω την απόλυτη ευτυχία. 

Πλέον είμαι επαγγελματίας εργάτης γης! Εχω 750 δέντρα, τα οποία φροντίζω μόνη μου με πολλή αγάπη. Κι αυτά μου δίνουν τον καρπό τους, το εξαιρετικό φιστίκι τους. Δουλεύω ασταμάτητα 365 ημέρες τον χρόνο και όμως δεν κουράζομαι... Στην καλλιέργεια μετράει η αλήθεια. Μου αρέσει να παλεύω τίμια και αυτό το έχω μόνο με τη γη. Αυτή σε καθοδηγεί και εσύ το σέβεσαι... Αυτό δεν το βρίσκεις με τους ανθρώπους» τόνισε σε καθημερινή εφημερίδα.

Εδώ και περίπου ένα χρόνο παράγει και φιστικέλαιο, το οποίο γίνεται ανάρπαστο. «Κάνω φιστικέλαιο και φιστικοβούτυρο. Ναι, πλέον έχω και αυτή την πρωτιά! Είχα ακούσει τη διάλεξη μιας γεωπόνου για το φιστικέλαιο και τη μεγάλη του αξία. Και είπα «γιατί όχι;». Απευθύνθηκα στο Χημείο του Κράτους για να μάθω τα συστατικά του, πώς γίνεται, αλλά δεν το γνώριζαν καν. Έτσι άρχισα να ψάχνω στο ίντερνετ, να αναζητώ το μυστικό... Και το βρήκα. Παρήγγειλα το ειδικό μηχάνημα από τη Σουηδία και πλέον έχω το δικό μου φιστικέλαιο. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στα πρώτα στάδια. Έχω μικρή παραγωγή... Το δίνω σε έναν έμπορο εδώ στην Αίγινα. Όμως στο μέλλον εύχομαι να είναι στα ράφια όλων των καταστημάτων σε όλη τη χώρα - και όχι μόνο. 

Αν και στο εξωτερικό το φιστικέλαιο είναι πασίγνωστο, στην Ελλάδα είναι παντελώς άγνωστο. Όμως θα το κάνω γνωστό! Είναι δύσκολο, γιατί για να βγει ένα λίτρο χρειάζονται 10 κιλά φιστίκια. Αλλά θα τα καταφέρουμε... Στα σούπερ μάρκετ υπάρχει φυστικοβούτυρο από το εξωτερικό, το οποίο είναι φτιαγμένο από φιστίκι αράπικο. Πλέον σε λίγο καιρό θα είναι και το ελληνικό φιστικοβούτυρο από φιστίκι Αιγίνης»!

Η Ελένη Κυπραίου πλέον δεν σκέφτεται να επιστρέψει στην τηλεόραση: «Η τηλεόραση δεν μου λείπει καθόλου. Μάλιστα βλέπω... εφιάλτες ότι κάνω εκπομπή! Δεν διαβάζω εφημερίδες και ενημερώνομαι μόνο μέσω ίντερνετ γι' αυτά που θέλω. Ζούμε στον πιο ωραίο και πιο πλούσιο τόπο στον κόσμο και είμαστε σε αυτή την κατάντια...»
«Δεν ασχολούμαι πλέον, γιατί τα ελληνικά θέματα μου προκαλούν αηδία, γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ τη μιζέρια και τη μεμψιμοιρία της ελλαδικής κακοπολιτείας. Από τότε που κατάλαβα πώς λειτουργούν τα διεθνή, στο κυνήγι δηλαδή του χρήματος και της εξουσίας των διεστραμμένων ανθρωπόμορφων, σταμάτησα να ασχολούμαι και με αυτά».


gossip-tv.gr 

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top