shark24

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Τι σχέση έχει ο Νταβίντ Λουίζ και η εφτάρα με τον Μήτρογλου; (video)

Οι Αγγλοι είναι γνωστοί για το φλεγματικό τους χιούμορ που σε κάποιους αρέσει, ενώ σε άλλους φαίνεται κρύο και ενοχλητικό..
.Στο Νησί, λοιπόν, θέλησαν να δώσουν μία περισσότερο χιουμοριστική διάσταση στον αποκλεισμό της Βραζιλίας και τις δηλώσεις του Νταβίντ Λουίζ εν μέσω δακρύων μετά τον διασυρμό από τη Γερμανία.
Έτσι, πήραν το βίντεο με αυτες τις δηλώσεις και έδωσαν μία δική τους διαφορετική μετάφραση.

Από τις ατάκες που ξεχώρισαν ήταν πως: «Όλα είναι καλά για τον Παουλίνιο. Έχει συνηθίσει στην Τότεναμ να δέχεται τόσα γκολ σε έξι λεφτά».
Ωστόσο αυτό που ξεχωρίζει σίγουρα είναι η απάντησή του για τους λόγους για τους οποίους ευχαρίστησε το Θεό μετά το τέλος του αγώνα.

Στην...χιουμοριστική μετάφραση αναφέρεται: «Ευχαρίστησα το Θεό γιατί έχω υπογράψει ήδη με την Παρί Σεν Ζερμέν και δεν μπορεί να ακυρώσει πλέον το συμβόλαιό μου. Ετσι στο γαλλικό πρωτάθλημα τη νέα σεζόν θα υπάρχει η φάτσα μου.
Επίσης έχω ένα σπίτι στο Σπρίνγκφιλντ. Ευτυχώς διότι μετά από αυτό δεν θα μπορώ να σταθώ πουθενά στη Βραζιλία.
Τον ευχαριστώ γιατί παραμένω καλύτερος παίκτης από τον Μήτρογλου που κόστισε 15 εκατομμύρια στη Φούλαμ! Δόξα τω Θεώ που δεν είμαι υποχρεωμένος να αγωνιστώ στη Φούλαμ».




http://www.filathlos.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top