shark24

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Ρένα Βλαχοπούλου: 10 ατάκες της που έγραψαν ιστορία

Μία τρελή, τρελή ταλεντάρα. Η Ρένα θα είναι για πάντα μία από τις καλύτερες Ελληνίδες κωμικούς










Ντρεπόμουν να βγω στη σκηνή με νούμερο. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα γίνω ηθοποιός. Απλώς έτυχε να με δουν. Πίστεψαν από την αρχή ότι ήμουν καλή. Εγώ δεν το πίστευα. Ρε συ, Μίμη, τι να σου πω. 



Φοβάμαι ότι δεν θα τα καταφέρω, λέω στον Τραϊφόρο. Ο κόσμος χειροκροτούσε να βγω στη σκηνή. Εγώ δεν έβγαινα. Ξαφνικά με πιάνει ο Τραϊφόρος και με σπρώχνει στη σκηνή. Βγήκα, το νούμερο χάλασε κόσμο. Στη συνέχεια μου έδωσαν κι άλλα νούμερα και καθιερώθηκα ως ηθοποιός.''
Έτσι απλά η Ρένα Βλαχοπούλου γίνεται ηθοποιός. Το ταλέντο δε θέλει παίδεμα και η Ρένα γεννήθηκε αστέρι. Κάθε ατάκα, κάθ κίνηση, κάθε βλέμμα, κάθε επιφώνημα. Είναι μοναδική.
Κορυφαία σκηνή το περπάτημα στην έρημο στο Μία Ελληνίδα στο χαρέμι αλλά και οι τούμπες με τον κουβά στην είσοδο του ξενοδοχείου στο Η Θεία μου η Χίπισσα.

10 ατάκες που έγραψαν ιστορία


E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top