shark24

Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015

Τα 5 μεγαλύτερα digital marketing trends για το 2016

Με το τέλος της χρονιάς να πλησιάζει ταχύτατα, είναι πιστεύω καιρός να αναλογιστούμε την πρόοδο που έγινε στον χώρο του digital μέσα στη χρονιά που φτάνει στο τέλος της, αλλά και που πιθανότατα θα γίνει την ερχόμενη...
Συγκεκριμένα, η χρονιά που σχεδόν πέρασε έδειξε τις δυνατότητες των social media μιας και τα Facebook Instant Articles, αλλά και οι αυξανόμενες εικονικές δυνατότητες των mobile ads, κατάφεραν να προσελκύσουν ένα πολύ μεγάλο κοινό, διευκολύνοντας παράλληλα τα brands να κοινοποιούν πρωτότυπο υλικό επιτυχημένα και άμεσα.
Digital-Marketing
Όπως αναμένεται, με τον περισσότερο κόσμο να περνάει όλο και μεγαλύτερο μέρος της μέρας του στα social media και ιδιαίτερα σε mobile πλατφόρμες, το digital marketing είναι εδώ όχι μόνο για να μείνει, αλλά και για να εξελιχθεί!
Έτσι λοιπόν η Αμερικανική MDG Advertising σχεδίασε ένα infographic βασισμένο πάνω στα insights που αποκτήθηκαν την περασμένη χρονιά με βάση το μέλλον του digital marketing.
Πρόβλεψη 1:
Το digital marketing θα αποκτήσει μεγαλύτερο μέρος του διαφημιστικού budget των εταιριών
Σύμφωνα με σχετικές έρευνες η χρήση φορητών συσκευών έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να περνούν περίπου 24% του συνολικού χρόνου τους στα social media μέσω smartphones και tablets. Αυτή η απότομη αύξηση ίσως και να ευθύνεται για την απουσία budget στη mobile διαφήμιση μιας και σύμφωνα με τις μετρήσεις το διαφημιστικό budget το οποίο αφιερώθηκε σε mobile πλατφόρμες ήταν σχετικά χαμηλό, καθώς παρέμεινε στο 8% του συνόλου! Με μια πιο ευρεία έννοια το κενό της αναλογίας χρήσης mobile και διαφημιστικού budget αντιστοιχεί σε μια επενδυτική ευκαιρία της τάξης των 25 εκατομμυρίων δολαρίων μόνο στην Αμερικανική αγορά. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω είναι αναμενόμενο ότι το κενό αυτό θα αρχίσει να κλείνει ραγδαία στα προσεχή χρόνια.
Καταγραφή
Πρόβλεψη 2:
Το Twitter και το Youtube θα μεγαλώσουν περισσότερο σαν μέσα διαφημιστικής επικοινωνίας
Σύμφωνα με τις απαντήσεις 3.720 marketers παγκοσμίως, το Twitter αλλά και το Youtube αναμένεται να τραβήξουν την προσοχή και το budget των εταιριών ακόμα περισσότερο, μιας και 66% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι είναι στα άμεσα σχέδια τους να αφιερώσουν παραπάνω χρόνο και χρήμα στις αντίστοιχες πλατφόρμες.
Καταγραφή
Πρόβλεψη 3:
Το Facebook θα πάρει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο από τα marketing budgets των εταιριών
Παρόλο που το Twitter και το Youtube θα τραβήξουν παραπάνω χρήστες από τον κόσμο του marketing στα προσεχή χρόνια, το Facebook αναμένεται να διατηρήσει και να αυξήσει την κυριαρχία του ως digital μέσο άμεσα, απορροφώντας το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών budgets.
Καταγραφή
Πρόβλεψη 4:
Η τεχνολογία θα διαμορφώσει τους υπόλοιπους τομείς του marketing
Το καταναλωτικό τοπίο έχει αλλάξει αισθητά μιας και το digital έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας. Aυτό δε σημαίνει ότι ο κόσμος της παγκόσμιας οικονομίας όμως έχει αλλάξει στον ίδιο βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, οι εξελίξεις της τεχνολογίας αναμένεται να επηρεάσουν πολλούς τομείς, όπως τις καταναλωτικές προτιμήσεις, τις επιχειρήσεις , την ασφάλεια, την εκπαίδευση και την μέριμνα, καθώς και τους κρατικούς τομείς. Κατ’ επέκταση, θα επηρεαστεί και ο χώρος του marketing ακόμα περισσότερο.
Καταγραφή
Πρόβλεψη 5:

Αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη καινοτομία στον χώρο από τις αγορές της Κίνας
Η Κίνα σημειώνει σημαντική ανάπτυξη ως αγορά τα τελευταία χρόνια και παραμένει ένας από τους πρωτοπόρους του ψηφιακού κόσμου με τις καινοτομίες της να αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο, επηρεάζοντας και εξελίσσοντας τον χώρο του digital marketing σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα η εφαρμογή WeChat της Tencent έστειλε ένα δις «κόκκινους φακέλους» στη διάρκεια της Κινέζικης πρωτοχρονιάς σαν δώρο στους χρήστες σημειώνοντας τεράστια ανταπόκριση.
Στον τομέα του εμπορίου σε social εφαρμογές, οι εταιρίες Mogujie και Meilishuo κατάφεραν πρωτοπορώντας να συγκεντρώσουν πωλήσεις, integrated content καιcommunity κάνοντας έτσι πιο άμεση την επικοινωνία μεταξύ χρηστών και brands. Η τάση αυτή επεκτείνεται και στην εστίαση μιας και τα websites για delivery φαγητού αναμένεται να σημειώσουν έσοδα της τάξης του 1ος δισ. δολλαρίων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κίνα είναι έτσι κι αλλιώς η Νο1 κατασκευάστρια χώρα φορητών συσκευών, με την Xiaomi να ελέγχει πλέον το μεγαλύτερο μέρος της εγχώριας αγοράς. Πράγμα που όπως φαίνεται θα θέσει και τα μελλοντικά digital marketing trends.
Καταγραφή
Κλείνοντας, μπορεί να μην έχουμε τις μαντικές ικανότητες ενός μέντιουμ αλλά όσο η τεχνολογία εξελίσσεται και μεταλλάσσεται, άλλο τόσο αλλάζει και το παγκόσμιο οικονομικό μοτίβο, κάνοντας το χώρο του digital marketing ένα χώρο που βρίθει εξελίξεων και νέων. Αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ότι το digital είναι το κύριο μέλλοντου marketing μιας και οι εταιρίες και οι marketers θα αφιερώνουν σταδιακά όλο καιπερισσότερη προσπάθεια, ώστε να υπερισχύσουν στον αγώνα της διαδικτυακής υπεροχής

http://www.suit.gr




E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ. Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top