shark24

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Πώς χρησιμοποιούν οι Έλληνες τα social media;

“Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι δήλωσαν οι χρήστες των social media και των άλλων εργαλείων του digital marketing που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις” (ELTURN, 2016)
.





Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα για τα social media και το digital marketingτου ELTURN (εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). Η έρευνα, που διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρονιά, μας έδωσε σημαντικά insights για την χρήση των social media και των άλλων εργαλείων του digital marketingαπό τους Έλληνες που χρησιμοποιούν το Internet.
H έρευνα διεξήχθη online κατά την χρονική περίοδο Οκτώβριος- Νοέμβριος 2015 και συμμετείχαν σε αυτή 1200 Internet users.

Πώς χρησιμοποιούν  οι Έλληνες τα social media;

Για να δούμε τι έδειξαν τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:
FB

Facebook – Ωριμάζει η χρήση του 

  1. Το 62% των Internet users χρησιμοποιούν το κινητό σαν κύριο μέσο πρόσβασης στο Facebook σε καθημερινή βάση. 1 στους 2 δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Facebook για να παρακολουθούν τις εξελίξεις και τα updates των φίλων τους. Οι κινήσεις που προτιμούν οι χρήστες να κάνουν όταν χρησιμοποιούν το Facebook για να αλληλεπιδράσουν με τους “φίλους” τους είναι: like (58%), chat (54%) και share (20%).
  2. Όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών με τις εμπορικές  επιχειρήσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ELTURN είναι η εξής: το19% των χρηστών κάνει like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο ενώ το12% κάνει like σε σελίδες εταιριών.
  3. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι ανησυχίες των χρηστών του Facebook καθότι μεγάλο ποσοστό (45%) δηλώνει ότι ανησυχεί για την αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνει. Το 23% ανησυχεί για τον πολύτιμο χρόνο που χάνει ενώ το 20% ανησυχεί για την παραβίαση της προσωπικής τους ζωής.
YouTube_Monetization_with_Mgcash

Youtube – Δεύτερο σε δημοτικότητα μέσο κοινωνικής δικτύωσης μετά το Facebook 

Το Youtube αναδείχθηκε ως το επόμενο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης  μετά το Facebook. H συντριπτική πλειοψηφία (92%) χρησιμοποιεί το Υoutube για να ακούσει ράδιο ενώ το 79% ψάχνουν στο Youtube για video της καθημερινότητας. Σημαντικό επίσης είναι και το ποσοστό εκείνων που ψάχνουν για video στο Youtube προκειμένου να τα αναρτήσουν στο Facebook.
link-icon-twitter

Twitter – Κερδίζει έδαφος

Τα κατά δήλωση των ερωτηθέντων, τα capital controls ευνόησαν την αύξηση της χρήσης του Twitter  ως ενός μέσου που παρέχει στους Internet users γρήγορη ενημέρωση σχετικά με τις εξελίξεις της επικαιρότητας. Αυτή την στιγμή 1 στους 4 χρήστες δηλώνουν πως παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω Twitter.

Συμπεράσματα

Η χρήση του Facebook στην Ελλάδα είναι σε ώριμη φάση πλέον για αυτό και οι χρήστες έχουν αρχίσει να το χρησιμοποιούν πιο συνειδητοποιημένα και να ανησυχούν τόσο για τον χρόνο που αφιερώνουν σε αυτό όσο και για την παραβίαση της προσωπικής τους ζωής. Το Youtube κερδίζει συνεχώς έδαφος μιας και είναι το επόμενο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης μετά το Facebook ενώ το  Twitter είναι ένα αναδυόμενο μέσο πληροφόρησης που χρησιμοποιείται έντονα ιδιαίτερα μετά τα capital controls στην χώρα μας. Η ευρεία χρήση αυτών των τριών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες μας οδηγεί στο να σκεφτούμε ότι τα social media στο μέλλον θα συνεχίσουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας.
Σίγουρα θα γίνουν κάποιες ανακατατάξεις αναφορικά με την δημοτικότητά τους μεταξύ των Ελλήνων. Πιο συγκεκριμένα το Youtube στο άμεσο μέλλον, όπως δείχνουν μέχρι στιγμής τα πράγματα, θα χρησιμοποιείται ευρέως από τους Έλληνες ενώ το Twitter θα εξελιχθεί σε νέο μέσο ενημέρωσης. Όσον αφορά το Facebook, το πιο δημοφιλές μέχρι στιγμής social media στην χώρα μας, μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις για να συνεχίσει να έχει την πρωτιά στις προτιμήσεις μας.
 Οι εταιρίες  μπορούν να εκμεταλλευτούν την ευρεία χρήση των social media από τους Έλληνες προκειμένου να χτίσουν τη στρατηγική τους και να διαφημίσουν τα brand τους πιο αποτελεσματικά.

 

 E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top