shark24

Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Αυτές είναι οι έξι επικοινωνιακές ικανότητες που θα πρέπει να διαθέτει ένας CEO

Είτε Διευθύνων Σύμβουλος μιας start-up ή ένα έμπειρο στέλεχος, ένας είναι ο στόχος σας. Να αναπτύξετε εξαιρετικές ικανότητες επικοινωνίας...







Αυτές οι στρατηγικές δεξιότητες επικοινωνίας είναι απαραίτητες για να κλείσετε συμφωνίες πωλήσεων, να διαπραγματευτείτε νέες συμβάσεις με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες σας, να ενθαρρύνετε κορυφαία ταλέντα και να οικοδομήσετε την εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών και των εργαζομένων. Έτσι, λοιπόν για να επικοινωνήσετε στρατηγικά και να εκπληρώσετε τις πιο βασικές ευθύνες σας ως ηγέτης, θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε αυτές τις έξι διακριτές επικοινωνιακές δεξιότητες ηγεσίας: 


 1. Η ανάπτυξη της ομάδας

 Όσο υψηλότερα «σκαρφαλώσει» κάποιος στη διοίκηση μιας εταιρείας τόσο περισσότερους ανθρώπους θα πρέπει να κρατάει ευχάριστα απασχολημένους. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσελκύσει τους καλύτερους ανθρώπους, να διατηρήσει υψηλό το ηθικό, να μεθοδεύσει κατάλληλα τη ροή εργασίας και να καθοδηγεί τους εργαζομένους. Ακόμα και αν είστε ένας «σόλο» Διευθύνων Σύμβουλος σε μία μη κερδοσκοπική εταιρεία χωρίς υπαλλήλους ή αν είστε «οδηγός» μιας ομάδας εθελοντών, τα παραπάνω συνεχίζουν να ισχύουν. 

 2. Συνομιλία «One-on-One» με σκοπό τη στρατηγική σύνδεση Η αλληλεπίδραση σε προσωπικό επίπεδο αρχίζει με σαφή πρότυπα επικοινωνίας που ο καθένας καταλαβαίνει. Μια άλλη, εξίσου σημαντική πτυχή περιλαμβάνει την επέκταση του προσωπικού σας δικτύου και τη διατήρησή του ως ενεργού τόσο εντός όσο και εκτός του οργανισμού με τους προμηθευτές, τους πελάτες και τους ανταγωνιστές. Βεβαιωθείτε ότι το χαρτοφυλάκιό σας συνεχίζει να αυξάνεται σε αξία. Ποιος μπορεί να σας καλέσει στις 7:00 το πρωί για συμβουλές; Εάν ελάχιστοι τότε η αξία του δικτύου σας έχει μειωθεί σε αξία. 

 3. Διαπραγμάτευση για τον εντοπισμό αμοιβαίων ευκαιριών αξίας Ως ηγέτης

, θα βρείτε τον εαυτό σας σε διαπραγματεύσεις καθημερινά. Τα βασικά θέματα που θα σας απασχολούν είναι οι δομές τιμολόγησης, οι ημερομηνίες λήξης, τα ποσοστά προμηθευτών, οι διακοπές και η εργασία σε χρονοδιαγράμματα, οι αναθέσεις έργου, τα σχέδια ταξιδιού, οι συγκρούσεις των εργαζομένων, καθώς και οι λύσεις σε προβλήματα. Ως ένας αποτελεσματικός διαπραγματευτής, θα πρέπει να καθορίσετε τους στόχους σας, την αξία σας, και να αποχωρίσετε την κατάλληλη στιγμή πριν αρχίσετε τις σοβαρές συζητήσεις. Ενώ οι ανεπιτυχείς διαπραγματεύσεις επικεντρώνονται σε διαφωνίες, οι πιο επιτυχημένοι διαπραγματευτές ψάχνουν για περιοχές ευθυγράμμισης. 


 4. Πειστική ομιλία για να κερδίσετε «μυαλά» και «καρδιές»

 Είναι θεμελιώδους σημασίας να διαθέτει κάποιος ικανότητες ηγεσίας. Και γι΄αυτό είναι σημαντικό ως πρώτο βήμα να μπορεί να εκφραστεί με σαφήνεια. Με high-stakes παρουσιάσεις, σχεδιάστε προσεκτικά την παράθεση των δεδομένων σας στο πλαίσιο μιας αφηγηματικής ιστορίας. Παρασύρετε τους ακροατές σας με μεγάλες ιστορίες. Βέβαια, θα πρέπει να υπάρχει κοινή λογική στα λεγόμενά σας αν και δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος για να κινηθούν οι άνθρωποι σε δράση. 


 5. Ο γραπτός λόγος θα πρέπει να είναι σαφής, συνοπτικός και συναρπαστικός 

 Ο καθαρός γραπτός λόγος αντανακλά την καθαρή σκέψη. Τίποτα δεν θα σας ωθήσει στην executive σουίτα ενός πελάτη γρηγορότερα από μία καλογραμμένη σύσταση σε ένα υψηλού κινδύνου project. Φανταστείτε τον εαυτό σας να αντιμετωπίζει μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων, ζητώντας χρηματοδότηση για την αναδοχή του έργου. Τι ερωτήσεις θα τεθούν; Προβλέψτε τα ερωτήματα που θα δώσουν απαντήσεις για την υποστήριξη της σύστασής σας. Σκεφτείτε βαθιά, γράψτε καθαρά. 


 6. Ηγηθείτε παραγωγικών συναντήσεων Βάλτε ένταση στην ατζέντα σας.

Αντί να συμπληρώσετε μια ατζέντα με ασαφή θέματα, γυρίστε αυτά τα θέματα σε επικεντρωμένες ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις θα οδηγήσουν άμεσα σε στοχευμένες συζητήσεις με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε πόσο κοστίζουν οι τυπικές συναντήσεις σας, αλλά και η επιστροφή της επένδυσής σας


ΠΗΓΗ 

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top