Στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, έχουν στραφεί πλέον και οι ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη, αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες...
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε έρευνα σε 106 επιχειρήσεις από την αναπληρώτρια καθηγήτρια του Alba, δρ. Όλγα Επιτροπάκη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ). Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής: 89% των εταιρειών του δείγματος μας δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
Η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία 2 χρόνια. Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube και το Twitter. Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα μάρκετινγκ (53%), ενώ τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού ακολουθούν με 34%. Όμως 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media.
Το 75% των εταιρειών θεωρούν ότι η χρήση των social media θα είναι σημαντική για το μέλλον της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού.
Πηγή: Ημερησία
E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε έρευνα σε 106 επιχειρήσεις από την αναπληρώτρια καθηγήτρια του Alba, δρ. Όλγα Επιτροπάκη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ). Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής: 89% των εταιρειών του δείγματος μας δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
Η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία 2 χρόνια. Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube και το Twitter. Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα μάρκετινγκ (53%), ενώ τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού ακολουθούν με 34%. Όμως 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media.
Το 75% των εταιρειών θεωρούν ότι η χρήση των social media θα είναι σημαντική για το μέλλον της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού.
Πηγή: Ημερησία
E-shop - Crazy Sundays Πατήστε εδώ.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!