shark24

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

Τα εργαλεία που διαθέτει ένας σύγχρονος digital marketer για το ξενοδοχείο η το κατάλυμά του ;


Η φετινή σεζόν ολοκληρώθηκε  αναμφισβήτητα νικητής υπήρξε το digital marketing καθώς ήταν αυτό που βοήθησε στην αποτελεσματικότερη προβολή των ξενοδοχειακών και τουριστικών Καταλυμάτων.






Ας δούμε επιγραμματικά λοιπόν τα "όπλα" που διαθέτει ένας σύγχρονος digital marketer 

"Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική συμπεριλαμβάνει και εκμεταλλεύεται όλα τα διαθέσιμα εργαλεία προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης

1. Website του ξενοδοχείου ή του καταλύματός 

 Οι περισσότερες digital marketing ενέργειες καταλήγουν εκεί. Είναι το σημείο που ένας δυνητικός πελάτης μετατρέπεται σε κανονικό πελάτη. Ο άψογος σχεδιασμός και λειτουργία του είναι αυτό που θα "κερδίσει" τον χρήστη και θα τον βοηθήσει να επιλέξει την επιχείρηση που θα πάρει τις υπηρεσίες 

2. Social Media Τα Social Media αποτελούν ένα μέρος της digital marketing στρατηγικής χωρίς να είναι το μοναδικό σημείο της. Αποτελούν ενδεχόμενη πηγή έμπνευσης ενός ταξιδιώτη άλλα και "εγγύηση" ότι όλα λειτουργούν καλά στην επιχείρηση. 

3. Content Marketing Η γνωστή έκφραση "Content is the King" βρίσκει την πλήρη εφαρμογή στο content marketing. Το website θα πρέπει να φιλοξενεί άρθρα σε μορφή blog προκειμένου να ενημερώνει τον υποψήφιο πελάτη με την εμπειρία που προσφέρει η ίδια η επιχείρηση άλλα και ο προορισμός γενικότερα. Αποτελεί το σύγχρονο SEO για την βελτίωση της θέσης κατάταξης του site στις σελίδες αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. 



     


4. Reputation Management To 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν αξιολογήσεις άλλων χρηστών σχετικά με την επιχείρηση. Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου προφίλ για την επιχείρηση είναι αναγκαία. Για το λόγο αυτό απαντάμε με σωστό επαγγελματικό τρόπο σε θετικές άλλα και αρνητικές αξιολογήσεις. 

5. Online PR Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να βελτιώσει την αναγνωρισημότητα της με την χρήση travel bloggers άλλα και την συνεργασία με άλλα ψηφιακά μέσα όπως travel directories κ.α. 

6. Email Marketing Το email marketing αποτελεί έναν πολύ οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο για προσωποιημένη επικοινωνία με δυνητικούς ή και υφιστάμενους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε ποια είναι τα οφέλη του email marketing στην digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων 7. Διενέργεια διαφημιστικών καμπανιών Η διαφήμιση είναι το μόνο έξοδο που προκαλεί άμεσο έσοδο. 

Η διεξαγωγή διαφημιστικών ενεργειών είναι επιβεβλημένη για την προβολή των επιχειρήσεων άλλα και την επίτευξη των στόχων πωλήσεων.


Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ 

Πηγές / www.tornosnews.gr / Κύρος Ασφής / gpan Photo Post


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top