Είναι κοινώς αποδεκτό ότι ορισμένες κριτικές είναι άδικες και εντελώς παράλογες. Έρευνα κατέδειξε ότι από τις 1.000 κριτικές ενός ή δύο αστεριών στα 60 κορυφαία -βάσει βαθμολογίας- ξενοδοχεία του πλανήτη, οι 250 ήταν άδικες (unfair).
Πώς όμως χειριζόμαστε μια άδικη κριτική;
Κατ’ αρχάς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πανικοβληθούμε, ούτε φυσικά να κάνουμε προσπάθειες ώστε να τη σβήσουμε ή να προχωρήσουμε σε απειλές/μηνύσεις. Μια τέτοια παράλογη κριτική δεν θα πλήξει τη φήμη μας, ιδιαίτερα όταν η συντριπτική πλειονότητα των άλλων κριτικών είναι αρκετά καλή .
Όταν γινόμαστε αποδέκτες μιας παράλογης κριτικής τότε χρησιμοποιούμε έναν από τους τρεις τρόπους :
1. Απαντάμε με τακτ. Απαντάμε, όπως κάνουμε και με τις υπόλοιπες κριτικές( εφόσον έχουμε τον χρόνο και την γνώση ). Παραθέτουμε το όνομά του, ζητάμε συγγνώμη (σ.σ. δεν συνιστά παραδοχή ότι συμφωνούμε με τα λεγόμενα του συντάκτη) και αναφερόμαστε στα στοιχεία που έχει θίξει (ενίοτε επιστρατεύεται το χιούμορ). Δεν ξεχνάμε ότι απαντώντας, ουσιαστικά απαντάμε σε όσους τη διαβάσουν.
2. «Σύμφωνα με έρευνα, το 70% των χρηστών που διαβάζουν reviews θα ''διαγράψει'' από το μυαλό του μια κριτική που έχει απαντηθεί με επαγγελματισμό» οπότε εάν δεν μπορείς να απαντήσεις εσυ τότε απευθύνσου σε κάποιον ειδικό η General Manager εάν θες κάτι ποιο οικονομικό μπορείς να βρεις κάποιον freelancer στο Fiver να τσεκάρεις την δουλειά του κ αν είναι αυτό που ψάχνεις να τον επιλέξεις , εκεί συνήθως οι τιμές είναι χαμηλές .
3. Εάν δεν έχεις χρόνο να απαντήσεις σε μια κακή κριτική που έγινε στο ξενοδοχείο η στο κατάλυμα σου και δεν θες να μπεις στην διαδικασία να βρεις κάποιον General Manager τουρισμού η κάποιον freelancer στο Fiver και απλά θες ένα εργαλείο το οποίο σε στιγμές ανάγκης με μια αντιγραφή επικόλληση θα έχεις την κατάλληλη απάντηση τότε μπορείς απλά να κατεβάσεις το PDF με 70 έτοιμες απαντήσεις στα αγγλικά σε θετικές και αρνητικές κριτικές και να το χρησιμοποιήσεις για το ξενοδοχείο σου .
Πως λειτουργεί το PDF με 70 έτοιμες απαντήσεις στα αγγλικά
Η λειτουργία αυτού του εργαλείου - PDF είναι με μια αντιγραφή /
επικόλληση να έχεις την κατάλληλη απάντηση για το κατάλυμα σου.
Εύκολα θα μπορείς να μετατρέψεις μια αρνητική κριτική σε νέους πελάτες η να απαντήσεις σε μια θετική κριτική για να κερδίσεις έναν επαναλαμβάνομαι πελάτη , αλλάζοντας μόνο το το όνομα του πελάτη και του General Manager .
*Μεγάλη προσοχή σε μια αρνητική κριτική αποφεύγουμε να γράφουμε το όνομα του ξενοδοχείου μας, ο λόγος κ πολλά αλλα tips θα τα βρείτε στο PDF (Η Τέχνη να απαντάς σε θετικές και αρνητικές κριτικές (70) απαντήσεις στα αγγλικά)
70 δοκιμασμένες απαντήσεις στα αγγλικά και Bonus 15 στα ελληνικά θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις την εικόνα σου .....
Αυτές είναι κάποιες από τις περιπτώσεις που συναντάμε συχνά σε αρνητικά σχόλια και θα έχεις έτοιμες δοκιμασμένες απαντήσεις - Καθαριότητα - Κακή εμπειρία -Έντομα - Κουνούπια - Καθυστέρηση - Check in , κ.α
Το PDF θα το βρεις διαθέσιμο στην πλατφόρμα ko-fi.com/
Τι είναι το Ko-Fi
Η πλατφόρμα Ko-Fi υποστηρίζει περισσότερους από 500.000 δημιουργούς όλων των τύπων, όπως συγγραφείς, άτομα με εμπειρία στον τουρισμό , εικονογράφοι, προγραμματιστές, streamers, podcasters, cosplayers, καλλιτέχνες, σχεδιαστές παιχνιδιών, μικρές επιχειρήσεις και άλλα. Είναι ένας εύκολος τρόπος για τους δημιουργούς να κερδίσουν ένα μικρό εισόδημα δημιουργώντας περιεχόμενο το οποίο μπορεί να σας ενδιαφέρει
Για να αποκτήσεις μια υπηρεσία τα πράγματα είναι πολύ απλά δεν χρειάζεται να είναι κάποιος μέλος για να πάρει κάτι από το Ko-Fi ,ούτε να επικοινωνήσει με κάποιον freelancer το προϊόν είναι έτοιμο , υπάρχει περιγραφή και αν σου κάνει το επιλέγεις και ολοκληρώνεις την αγορά σε δευτερόλεπτα .
Το Pdf αυτό περιέχει 70 Απαντήσεις σε κριτικές ( θετικές & αρνητικές ) και δώρο 15 απαντήσεις στα ελληνικά
👇
.🔗 Η Τέχνη να απαντάς σε θετικές και αρνητικές κριτικές (70) απαντήσεις στα αγγλικά PDF
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!