shark24

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ηλίας Ψινάκης Η εξομολόγηση του στην Τατιάνα και οι δηλώσεις για τον Ρουβά

Ο Ηλίας Ψινάκης ήταν ο καλεσμένος της Τατιάνας Στεφανίδου στο «Μίλα», το απόγευμα της Τετάρτης, και μίλησε για την παιδική του ηλικία
, τη σχέση του με τον πατέρα του, ενώ αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Σάκη Ρουβά αλλά και στην απόφασή του να είναι υποψήφιος δήμαρχος στον Μαραθώνα... «Δεν είχα εγώ θέματα με τον πατέρα μου, εκείνος είχε μαζί μου. Όλο με αποκλήρωνε γιατί δεν του άρεσαν αυτά που έκανα. Ήμουν προχωρημένος για την εποχή μου, εγώ έπρεπε να είχα γεννηθεί τώρα- έτσι αισθάνομαι. [...] Υπήρχε αποδοχή αλλά ήταν λίγο αυταρχικός και ήθελε να γίνεται το δικό του», εξομολογήθηκε ο ίδιος για τη σχέση του με τον πατέρα του, συμπληρώνοντας: «Ο πατέρας μου μια φορά με είχε αποκληρώσει δύο φορές την ίδια μέρα! Αλλά δεν με ένοιαζε γιατί ζούσα μόνος μου στην Αμερική, έκανα modeling κι έβγαζα πολλά λεφτά. Γι’ αυτό με αποκλήρωνε, γιατί εκνευριζόταν».
Για τα τις περιουσίες που εμφανίζονται να έχουν κάποιοι πολιτικοί, δήλωσε: «Ναι, αλλά είχαν όλα αυτά τα πλούτη από μικροί; Τα είχε η οικογένειά τους; Άμα τα απέκτησαν ξαφνικά, λογικό είναι να ψυλλιαστείς, δεν είμαστε παιδιά. Αφού λείπουν από παντού τα φράγκα γι’ αυτό είμαστε σε αυτήν την ξεφτίλα», ενώ για το γεγονός ότι ο ίδιος προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια, ξεκαθάρισε: «Εγώ τι να σου κάνω, να το παίζω “πρίγκηψ και φτωχός”; Καταρχάς εγώ είμαι πάμφτωχος, προσωπικά. Δεν έχω κάτι στο όνομά μου, η οικογένειά μου έχει μία άνεση. Αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω καθόλου το στιλ της ζωής μου. Να βοηθήσω, ναι, αλλά να υποκρίνομαι ότι είμαι κάποιος άλλος… ποιον κοροϊδεύεις;».
Τι είπε, όμως, ο ίδιος για τον Σάκη Ρουβά και για την περίοδο που ήταν ο προσωπικός του μάνατζερ;«Εντάξει, τι έφτιαξα; Το “είχε” και ο Σάκης, τι να κάνεις να “ιππεύεις” κουτσό άλογο; Κανείς δεν ωφελείται, ούτε ο αναβάτης ούτε η κούρσα. Το ‘χε το ταλέντο ο άνθρωπος, εγώ απλά του γλίτωσα λίγο χρόνο…», δήλωσε ο Ηλίας Ψινάκης.

yupiigr

 Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top