shark24

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Αρχηγός στην Αυστραλία ο Σαμαράς

Ο 26χρονος άσος κατάγεται από την πόλη της Αυστραλίας και μίλησε για το γεγονός αυτό στον Τύπο της χώρας.

"Έχω οικογένεια στην Μελβούρνη, ο πατέρας μου γεννήθηκε εδώ και είμαι και Αυστραλός υπήκοος", είπε αρχικά.

Συνεχίζοντας ανέφερε:"Οι γονείς μου δεν είναι στην Μελβούρνη πλέον αλλά είναι οι θείοι μου, οι θείες μου και τα ξαδέρφια μου εδώ.

Πραγματικά δεν ξέρω αν θα αγωνιστώ εδώ ή θα γίνω προπονητής σε σύλλογο εδώ κάποα μέρα.Δεν υπάερχει μακροχρόνιο πλάνο.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν θα πάω ποτέ πίσω στην Ελλάδα να αγωνιστώ. Δεν αποκλείω την πιθανότητα να αγωνιστώ ή να γίνω προπονητής στην Αυστραλία μία μέρα".

Ο διεθνής άσος ακόμη σημείωσε ακόμη μεταξύ άλλων:"Ο παππούς μου ήρθε εδώ την δεκαετία του '50 και έμεινε για 10-15 χρόνια. Ήταν από τους ιδρυτές της South Melbourne FC αλλά δεν έπαιξε ποδόσφαιρο.Απλά ήθελε να κάνει κάτι καλό για την Ελληνική κοινότητα.

Του άρεσε να βοηθάει ανθρώπους, οπότε βοήθησε να δημιουργηθεί μία ομάδα αλλά δεν είχε ιδέα από ποδόσφαιρο. Ο πατέρας μου ήταν καλός παίκτης και έγινε και διεθνής.

Δεν μπορώ να περιμένω να βρεθώ στην Μελβούρνη και να δω τους συγγενείς μου εκεί.Μου αρέσει η Μελβούρνη πολύ, είναι ωραία πόλη. Όταν είμαι στην Μελβούρνη, αισθάνομαι άνετα".

Λόγω του ότι ο Σαμαράς επιστρέφει στις ρίζες του, ο προπονητής της Σέλτικ, Νιλ Λένον αποφάσισε να φορέσει για πρώτη φορά το περιβραχιόνιο του αρχηγού την Τετάρτη στο φιλικό με την ομάδα της Μελβούρνης.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top