Oι μεγάλες ομάδες του πλανήτη δεν φαίνονται μόνο μέσα στο γήπεδο, αλλά και στο marketing. Και εκεί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ “σκοράρει” ασταμάτητα.. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μπορεί να πρωταγωνιστεί στα σπουδαιότερα γήπεδα της Ευρώπης, αλλά αυτό φαίνεται πως δεν καλύπτει απόλυτα τις εμπορικές φιλοδοξίες της. Έτσι το επόμενο βήμα της δεν θα είναι για την ενίσχυσή της εντός του αγωνιστικού χώρου, αλλά στο χώρο του μάρκετινγκ, ανακοινώνοντας της πρόθεσή της να δημιουργήσει το δικό της παγκόσμιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με βάση τους 350 εκατ. οπαδούς της ανά τον κόσμο. Οι πρωταθλητές Αγγλίας όρισαν μάλιστα ήδη την εταιρεία SapientNitro, ως παγκόσμια ψηφιακή υπηρεσία που θα διαχειρίζεται την στρατηγική της ομάδας στο ίντερνετ, θα αναλάβει το σκέλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και θα εγγυάται της απόλαυση του επισκέπτη στο διαδραστικό μέσο της ομάδας.
Ο σύλλογος έχει προσδοκίες, βάση στατιστικών μελετών της TNS, ότι θα καταφέρει να προσεγγίσει πάνω από 500 εκατ οπαδούς, με δυναμική αυτό το νούμερο να φτάσει στο εγγύς μέλλον και τα 660 εκατ. Η σελίδα μόνο, των Κόκκινων Διαβόλων, στο Facebook έχει ξεπεράσει τα 20 εκατ. μέλη από τότε που δημιουργήθηκε.
Η πλατφόρμα επίσης θα φιλοξενεί και θα διαφημίζει τους χορηγούς της ομάδας, ενώ θα δίνεται και η δυνατότητα αγοράς προϊόντων του club μέσα από την λειτουργία ενός ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα προσφέρει αποκλειστικό υλικό, όπως δηλώσεις των παικτών της και περιεχόμενο από το επίσημο κανάλι της, το MUTV.
Στόχος είναι να εμπλακούν περαιτέρω οι θαυμαστές του συλλόγου ενώ, ευελπιστούν σε πολλαπλά έσοδα από την δημοτικότητά της ομάδας στην Ασιατική αγορά (με την χρήση των smartphones η δημοτικότητά της αυξήθηκε ραγδαία).
Μπορεί οι Μάντσεστερ Γ. και SapientNitro να αρνήθηκαν να προβούν σε κάποια επίσημη ανακοίνωση ,αλλά το μόνο σίγουρο είναι, ότι πολύ σύντομα θα μάθουμε περισσότερα για το επερχόμενο πρότζεκτ .
http://www.pkool.gr
.
Ο σύλλογος έχει προσδοκίες, βάση στατιστικών μελετών της TNS, ότι θα καταφέρει να προσεγγίσει πάνω από 500 εκατ οπαδούς, με δυναμική αυτό το νούμερο να φτάσει στο εγγύς μέλλον και τα 660 εκατ. Η σελίδα μόνο, των Κόκκινων Διαβόλων, στο Facebook έχει ξεπεράσει τα 20 εκατ. μέλη από τότε που δημιουργήθηκε.
Η πλατφόρμα επίσης θα φιλοξενεί και θα διαφημίζει τους χορηγούς της ομάδας, ενώ θα δίνεται και η δυνατότητα αγοράς προϊόντων του club μέσα από την λειτουργία ενός ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα προσφέρει αποκλειστικό υλικό, όπως δηλώσεις των παικτών της και περιεχόμενο από το επίσημο κανάλι της, το MUTV.
Στόχος είναι να εμπλακούν περαιτέρω οι θαυμαστές του συλλόγου ενώ, ευελπιστούν σε πολλαπλά έσοδα από την δημοτικότητά της ομάδας στην Ασιατική αγορά (με την χρήση των smartphones η δημοτικότητά της αυξήθηκε ραγδαία).
Μπορεί οι Μάντσεστερ Γ. και SapientNitro να αρνήθηκαν να προβούν σε κάποια επίσημη ανακοίνωση ,αλλά το μόνο σίγουρο είναι, ότι πολύ σύντομα θα μάθουμε περισσότερα για το επερχόμενο πρότζεκτ .
http://www.pkool.gr
.