shark24

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ένα online παιχνίδι... στον δρόμο! (video)

Απόγευμα στο κέντρο της πόλης. Κάθομαι στο αγαπημένο μου café στο Θησείο κι η ώρα έχει πάει 17.00. Έχω ανοίξει το laptop, ποστάρω στο facebook και βλέπω ότι ο Κώστας έχει γενέθλια. Κάνω send ένα emoticon, έρχεται ο NESCAFE Frappe και ξαφνικά σηκώνω τα μάτια από την οθόνη και τι βλέπω; Το online έγινε on… LIVE!. Ξαφνικά, δύο ξυλοπόδαροι (ε... προφανώς ψηλοί) «ανοίγουν» ένα πραγματικό παράθυρο Facebook. Σχεδόν ταυτόχρονα ένας ολοζώντανος κέρσορας (It’s ALIVE... and clicking!!!) μπαίνει στην οθόνη και αρχίζει να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Kλικάρει! Όπως καταλαβαίνετε το όλο σκηνικό μου κάνει κι εμένα κλικ και πηγαίνω να το δω από πιο κοντά. Κι είμαι ένας από τους πολλούς.

Mία ομάδα διάσημων street performers, έχει γίνει attached στο ζωντανό παράθυρο του FB και το παιχνίδι αρχίζει. Ο πρωταγωνιστής αλλάζει συνέχεια profile pics (μου θύμισε κάτι από... εμένα), και οι φίλοι του, που τον έχουν κάνει κι αυτοί join στην οθόνη, του κάνουν like. Αυτός κάνει respond με τεράστια χαμόγελα και οι friends χειροκροτούν ενθουσιασμένοι! Στη συνέχεια ποστάρει στον τοίχο του ότι έχει γενέθλια κι αυτοί του κάνουν send δώρα, μπαλόνια, smileys και μια τούρτα... live, μετατρέποντας ένα συνηθισμένο post σε πραγματικό celebration.

Όλη η ομάδα των street performers μαζί με τον NESCAFÉ® Frappé® κατάφεραν να ζωντανέψουν το παιχνίδι για να μας θυμίσουν ότι το live fun είναι ακόμη καλύτερο. Mε τον NESCAFÉ® Frappé® όλοι όσοι βρέθηκαν σε αυτά τα δύο event στο κέντρο της Αθήνας συνδέθηκαν live και έκαναν share μια εμπειρία και αμέτρητα χαμόγελα.

Και καθώς ο πρωταγωνιστής φύσηξε για να σβήσει τα κεράκια, ενώ οι φίλοι του τού τραγουδούσαν ακόμα, το παράθυρο έκλεισε όσο ξαφνικά είχε ανοίξει.

Έκλεισα κι εγώ το laptop και αποφάσισα να πάω να πω χρόνια πολλά στον Κώστα, από κοντά.


Δείτε το video
http://e-radio.gr
.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top