To Instagram προβλέπεται ότι θα προσθέσει έως και 26.9 εκατομμύρια χρήστες στις Η.Π.Α. μέχρι το 2020. Ο αριθμός αυτός ξεπερνάει κατά πολύ το Facebook, το Twitter και οποιαδήποτε άλλη κοινωνική πλατφόρμα.
Το Instagram προσελκύει όλο και περισσότερους ηλικιακά νέους χρήστες και αυξάνει τα έσοδα του από τις mobile ads. Το instagram ζει στη χρυσή του εποχή.
Ας δούμε λοιπόν μερικούς διαφορετικούς τρόπους για να αυξήσετε τους followers σας!
1)Μην χρησιμοποιείτε “απαγορευμένα¨ hashtags Είναι γεγονός ότι το instagram “τιμωρεί” και μπλοκάρει μία τεράστια λίστα από hashtags. Όμως αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι ότι ακόμα και τα φαινομενικά αθώα hashtags όπως το #petite ή το #singlelife μπορεί να απαγορευτούν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αρκετές πορνογραφικές ή άλλες μη αποδεκτές εικόνες έχουν βρεθεί σε ροές hashtag και η ομάδα πίσω από το Instagram εργάζεται σκληρά για να καθαρίσει την πλατφόρμα. Πως μπορείτε όμως να σιγουρευτείτε ότι το engagement rate δεν μειώνεται ως αποτέλεσμα των απαγορευμένων hashtags;
Ο ευκολότερος τρόπος για να εντοπίσετε ένα απαγορευμένο hashtag είναι να το ψάξετε στο instagram και να ελέγξετε αν εμφανίζεται στις κατηγορίες “Top” και “Recent”. Αν το hashtag είναι προσωρινά απαγορευμένο, το Instagram θα εμφανίσει μόνο μερικές κορυφαίες ή “Top” αναρτήσεις και θα αφαιρέσει όλες τις πρόσφατες ή “Recent” αναρτήσεις.
2) Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε το location sticker στα stories σας ώστε να κερδίσετε τοπική δημοσιότητα. Η νέα αυτή δυνατότητα δίνει στους χρήστες του Instagram την ευκαιρία να τσεκάρουν γρήγορα και εύκολα τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη τοποθεσία. Είναι ιδιαίτερα βολικό για αυτούς που ψάχνουν ιδέες ή έμπνευση αφού μπορούν να αποκτήσουν δημοσιότητα και να καταγράψουν τη φαντασία των διάφορων χρηστών της πλατφόρμας.
Πλέον έχει γίνει πολύ δημοφιλές το να ψάχνεις εικόνες ταξιδιωτικών προορισμών, ξενοδοχείων, εστιατόριων και events. Οπότε αν θέλετε το story σας να το δουν όλοι όσοι ψάχνουν την τοποθεσία σας ή κάποια περιοχή κοντά σε αυτή σιγουρευτείτε ότι θα προσθέσετε το location tag σε αυτό.
3) Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags ώστε να καταφέρετε να μπείτε στην “Top” κατηγορία. Μπορεί να είναι πολύ δελεαστικό το να χρησιμοποιείτε στις περιγραφές των εικόνων τα πιο δημοφιλή hashtags τα οποία είναι απλές λέξεις όπως #summer, #love, #dog κλπ αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτά τα hashtags έχουν χρησιμοποιηθεί σε εκατομμύρια posts και δεν θα βοηθήσουν πολύ για την ανάπτυξη του λογαριασμού σας.
Αυτό που χρειάζεστε είναι προσανατολισμένα και συγκεκριμένα hashtags που θα οδηγήσουν σε περισσότερο engagement και θα σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε ένα εμπορικό σήμα.
Το INK361 είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε λιγότερο δημοφιλή hashtags. Απλά αναζητήστε έναν όρο και επιλέξτε ένα hashtag για να δείτε τον όγκο αναζήτησης. Εάν ο λογαριασμός σας είναι μικρός, μην στοχεύετε σε hashtags μεγαλύτερα από 50.000 στον όγκο αναζήτησης.
4) Τεστάρετε και πειραματιστείτε με το Bio σας. Έχετε στη διάθεση σας 160 χαρακτήρες για να γοητεύσετε τους πιθανούς σας followers. Η σημασία αυτού του στοιχείου δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Αν καταφέρετε να πείτε στους ανθρώπους τι κάνετε, ποιος είστε θα αποκτάται νέους ακόλουθους κάθε μέρα. Πειραματιστείτε με το bio σας για να βρείτε τι είναι αυτό που προσελκύει το κοινό σας.
5) Επιλέξτε με σύνεση το όνομα του λογαριασμού σας (και όχι του username). Μην χρησιμοποιείτε το πραγματικό σας όνομα (εκτός και αν είστε διάσημοι), αλλά επιλέξτε μία ή πολλές λέξεις κλειδιά τις οποίες οι χρήστες αναζητούν. Επίσης το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να το τεστάρετε και να το αλλάξετε αρκετές φορές.
6) Χρησιμοποιείστε tags που θα σας παρουσιάσουν στους συλλογικούς λογαριασμούς. Ψάξτε για τα σωστά tags ή χρησιμοποιήστε branded hashtag, όπως #SonyRXmoments, ώστε να εμφανίζεστε σε επιμελημένους λογαριασμούς όπως @sonyrxmoments. Το κλειδί είναι να βρείτε μικρότερες, ενεργές και συναφείς κοινότητες για να προβάλλετε τις φωτογραφίες σας.
7) Σκεφτείτε το να συμμετάσχετε ή να δημιουργήσετε ένα pod. Τα Instagram pods είναι οι απαντήσεις των Instagrammers στην κατάργηση των χρονολογικών posts. Bloggers, επιχειρήσεις και παθιασμένοι Instagrammers που έχουν παρόμοιο κοινό δημιουργούν ιδιωτικές ομάδες 10-15 ατόμων (γνωστές και ως pods). Ο στόχος των Instagram pods είναι να αυξήσουν το engagement και να αποκτήσουν νέους οπαδούς με την παρουσία τους στο σωστό κοινό. Μόλις κάποιος στο pod δημοσιεύσει ένα post, το μοιράζετε με την ομάδα μέσω ενός άμεσου μηνύματος και ζητάει από όλα τα υπόλοιπα μέλη να κάνουν like και comment. Τα αυθεντικά σχόλια δίνουν στο post μεγαλύτερη βαρύτητα και δημιουργούν μεγαλύτερο engagement. Έτσι όλοι κερδίζουν!
{ Πηγη : https://www.suit.gr/ }
. Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
Το Instagram προσελκύει όλο και περισσότερους ηλικιακά νέους χρήστες και αυξάνει τα έσοδα του από τις mobile ads. Το instagram ζει στη χρυσή του εποχή.
"Το instagram ζει στη χρυσή του εποχή "
Ας δούμε λοιπόν μερικούς διαφορετικούς τρόπους για να αυξήσετε τους followers σας!
1)Μην χρησιμοποιείτε “απαγορευμένα¨ hashtags Είναι γεγονός ότι το instagram “τιμωρεί” και μπλοκάρει μία τεράστια λίστα από hashtags. Όμως αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι ότι ακόμα και τα φαινομενικά αθώα hashtags όπως το #petite ή το #singlelife μπορεί να απαγορευτούν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αρκετές πορνογραφικές ή άλλες μη αποδεκτές εικόνες έχουν βρεθεί σε ροές hashtag και η ομάδα πίσω από το Instagram εργάζεται σκληρά για να καθαρίσει την πλατφόρμα. Πως μπορείτε όμως να σιγουρευτείτε ότι το engagement rate δεν μειώνεται ως αποτέλεσμα των απαγορευμένων hashtags;
Ο ευκολότερος τρόπος για να εντοπίσετε ένα απαγορευμένο hashtag είναι να το ψάξετε στο instagram και να ελέγξετε αν εμφανίζεται στις κατηγορίες “Top” και “Recent”. Αν το hashtag είναι προσωρινά απαγορευμένο, το Instagram θα εμφανίσει μόνο μερικές κορυφαίες ή “Top” αναρτήσεις και θα αφαιρέσει όλες τις πρόσφατες ή “Recent” αναρτήσεις.
2) Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε το location sticker στα stories σας ώστε να κερδίσετε τοπική δημοσιότητα. Η νέα αυτή δυνατότητα δίνει στους χρήστες του Instagram την ευκαιρία να τσεκάρουν γρήγορα και εύκολα τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη τοποθεσία. Είναι ιδιαίτερα βολικό για αυτούς που ψάχνουν ιδέες ή έμπνευση αφού μπορούν να αποκτήσουν δημοσιότητα και να καταγράψουν τη φαντασία των διάφορων χρηστών της πλατφόρμας.
Πλέον έχει γίνει πολύ δημοφιλές το να ψάχνεις εικόνες ταξιδιωτικών προορισμών, ξενοδοχείων, εστιατόριων και events. Οπότε αν θέλετε το story σας να το δουν όλοι όσοι ψάχνουν την τοποθεσία σας ή κάποια περιοχή κοντά σε αυτή σιγουρευτείτε ότι θα προσθέσετε το location tag σε αυτό.
3) Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags ώστε να καταφέρετε να μπείτε στην “Top” κατηγορία. Μπορεί να είναι πολύ δελεαστικό το να χρησιμοποιείτε στις περιγραφές των εικόνων τα πιο δημοφιλή hashtags τα οποία είναι απλές λέξεις όπως #summer, #love, #dog κλπ αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτά τα hashtags έχουν χρησιμοποιηθεί σε εκατομμύρια posts και δεν θα βοηθήσουν πολύ για την ανάπτυξη του λογαριασμού σας.
Αυτό που χρειάζεστε είναι προσανατολισμένα και συγκεκριμένα hashtags που θα οδηγήσουν σε περισσότερο engagement και θα σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε ένα εμπορικό σήμα.
Το INK361 είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε λιγότερο δημοφιλή hashtags. Απλά αναζητήστε έναν όρο και επιλέξτε ένα hashtag για να δείτε τον όγκο αναζήτησης. Εάν ο λογαριασμός σας είναι μικρός, μην στοχεύετε σε hashtags μεγαλύτερα από 50.000 στον όγκο αναζήτησης.
4) Τεστάρετε και πειραματιστείτε με το Bio σας. Έχετε στη διάθεση σας 160 χαρακτήρες για να γοητεύσετε τους πιθανούς σας followers. Η σημασία αυτού του στοιχείου δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Αν καταφέρετε να πείτε στους ανθρώπους τι κάνετε, ποιος είστε θα αποκτάται νέους ακόλουθους κάθε μέρα. Πειραματιστείτε με το bio σας για να βρείτε τι είναι αυτό που προσελκύει το κοινό σας.
5) Επιλέξτε με σύνεση το όνομα του λογαριασμού σας (και όχι του username). Μην χρησιμοποιείτε το πραγματικό σας όνομα (εκτός και αν είστε διάσημοι), αλλά επιλέξτε μία ή πολλές λέξεις κλειδιά τις οποίες οι χρήστες αναζητούν. Επίσης το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να το τεστάρετε και να το αλλάξετε αρκετές φορές.
6) Χρησιμοποιείστε tags που θα σας παρουσιάσουν στους συλλογικούς λογαριασμούς. Ψάξτε για τα σωστά tags ή χρησιμοποιήστε branded hashtag, όπως #SonyRXmoments, ώστε να εμφανίζεστε σε επιμελημένους λογαριασμούς όπως @sonyrxmoments. Το κλειδί είναι να βρείτε μικρότερες, ενεργές και συναφείς κοινότητες για να προβάλλετε τις φωτογραφίες σας.
7) Σκεφτείτε το να συμμετάσχετε ή να δημιουργήσετε ένα pod. Τα Instagram pods είναι οι απαντήσεις των Instagrammers στην κατάργηση των χρονολογικών posts. Bloggers, επιχειρήσεις και παθιασμένοι Instagrammers που έχουν παρόμοιο κοινό δημιουργούν ιδιωτικές ομάδες 10-15 ατόμων (γνωστές και ως pods). Ο στόχος των Instagram pods είναι να αυξήσουν το engagement και να αποκτήσουν νέους οπαδούς με την παρουσία τους στο σωστό κοινό. Μόλις κάποιος στο pod δημοσιεύσει ένα post, το μοιράζετε με την ομάδα μέσω ενός άμεσου μηνύματος και ζητάει από όλα τα υπόλοιπα μέλη να κάνουν like και comment. Τα αυθεντικά σχόλια δίνουν στο post μεγαλύτερη βαρύτητα και δημιουργούν μεγαλύτερο engagement. Έτσι όλοι κερδίζουν!
{ Πηγη : https://www.suit.gr/ }
. Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!