5 πράγματα που συνήθως κάνουμε με τα smartphones που έχουμε και βοηθούν στο να χαλάσουν πιο εύκολα...
Τις πρώτες μέρες, μετά την αγορά ενός κινητού τηλεφώνου, όλοι το προσέχουμε σαν τα μάτια μας.
Το καθαρίζουμε, το ακουμπάμε προσεκτικά στο τραπέζι και γενικώς δείχνουμε αποφασισμένοι να το κρατήσουμε σε καλή κατάσταση, όσο περισσότερο γίνεται. Με τις μέρες να περνάνε όμως, η προσοχή μας χαλαρώνει και πολλές φορές κάνουμε κάποια λάθη, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα, αργά ή γρήγορα να παρουσιαστούν τα πρώτα προβλήματα. Ιδού λοιπόν τα 5 πιο συνηθισμένα που οι περισσότεροι κάνουμε...
1. Μαϊμού προϊόντα Όλοι σε κάποια φάση έχουμε τον φορτιστή που είχε το κινητό μας όταν το αγοράσαμε και έχουμε αναγκαστεί να αγοράσουμε έναν καινούργιο. Μόνο που όταν είδαμε το πόσο κοστίζει ο γνήσιος, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο να πάρουμε κάποιον άλλον, ιμιτασιόν, ο οποίος είναι πολύ φθηνότερος. Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη κίνηση που δημιουργεί προβλήματα, καθώς μπορεί το καλώδιο, η υποδοχή και όλα να μοιάζουν συμβατά, αλλά δεν είναι... Το τηλέφωνο θα φορτίσει, αλλά όχι με τον σωστό τρόπο, καθώς με έναν τέτοιο φορτιστή θα αρχίσει να μειώνεται η ζωή και καλή λειτουργία της μπαταρίας. Σε μερικά τηλέφωνα μάλιστα, αν δεν δουλεύει σωστά αρχίζει και κολλάει όλη η συσκευή.
2. Θήκη ή ασφάλεια Πόσους ανθρώπους έχετε δει με ακριβά τηλέφωνα που έχουν όμως σπασμένη οθόνη; Σίγουρα αρκετούς, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που ξοδεύουν ένα σκασμό χρήματα για την αγορά της συσκευής αλλά σκέφτονται τα 15-20 ευρώ για μία καλή θήκη. Κανονικά αν δίνεις ένα μισθό για να αγοράσεις ένα smartphone, πρέπει να βάλεις στο μπάτζετ και το ποσό που απαιτείται για την ασφάλεια του. Αν δεν μπορείς να πληρώσεις για να το ασφαλίσεις σε περίπτωση πτώσης, απώλειας κτλ, πάρε τουλάχιστον μία καλή θήκη.
3. Μην σκοτώνεις την μπαταρία Καμία μπαταρία κινητού δεν ζει για πάντα... Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να την χρησιμοποιούμε έτσι ώστε να αποδίδει στο maximum για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για να γίνει αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε το κινητό μας να σβήνει τελείως... Μόλις κατέβει από το 20-25% πρέπει να την φορτίζουμε και μία φορά στο τόσο να σβήσει τελείως.
4. Με μέτρο οι... καταδύσεις Αρκετά κινητά διαφημίζονται ως αδιάβροχα, όμως ακόμη και αν έχουν βαθμολογία IP67 ή IP68 θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις με μέτρο. Το νερό πάντα υπάρχει ενδεχόμενο να βρει τρόπο να εισχωρήσει μέσα στο τηλέφωνο και να σου δημιουργήσει θέμα. Ακόμη όμως και οι θήκες σαν σακουλάκια που προστατεύουν την συσκευή από το υγρό στοιχεία, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο, καθώς υπάρχει και η υγρασία.
5. Update, update, update Είσαι από αυτούς που βλέπουν ειδοποιήσεις για update είτε για την συσκευή, είτε για κάποια εφαρμογή και την διαγράφεις; Κάνεις μεγάλο λάθος. Με τον τρόπο αυτό δεν αποκτάς μόνο τη νέα έκδοση μίας εφαρμογής ή ενός λειτουργικού, αλλά βελτιώνεις και την ασφάλεια, καθώς όλες περιέχουν νέες εκδόσεις για το θέμα αυτό
. http://www.gazzetta.gr
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
Το καθαρίζουμε, το ακουμπάμε προσεκτικά στο τραπέζι και γενικώς δείχνουμε αποφασισμένοι να το κρατήσουμε σε καλή κατάσταση, όσο περισσότερο γίνεται. Με τις μέρες να περνάνε όμως, η προσοχή μας χαλαρώνει και πολλές φορές κάνουμε κάποια λάθη, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα, αργά ή γρήγορα να παρουσιαστούν τα πρώτα προβλήματα. Ιδού λοιπόν τα 5 πιο συνηθισμένα που οι περισσότεροι κάνουμε...
1. Μαϊμού προϊόντα Όλοι σε κάποια φάση έχουμε τον φορτιστή που είχε το κινητό μας όταν το αγοράσαμε και έχουμε αναγκαστεί να αγοράσουμε έναν καινούργιο. Μόνο που όταν είδαμε το πόσο κοστίζει ο γνήσιος, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο να πάρουμε κάποιον άλλον, ιμιτασιόν, ο οποίος είναι πολύ φθηνότερος. Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη κίνηση που δημιουργεί προβλήματα, καθώς μπορεί το καλώδιο, η υποδοχή και όλα να μοιάζουν συμβατά, αλλά δεν είναι... Το τηλέφωνο θα φορτίσει, αλλά όχι με τον σωστό τρόπο, καθώς με έναν τέτοιο φορτιστή θα αρχίσει να μειώνεται η ζωή και καλή λειτουργία της μπαταρίας. Σε μερικά τηλέφωνα μάλιστα, αν δεν δουλεύει σωστά αρχίζει και κολλάει όλη η συσκευή.
2. Θήκη ή ασφάλεια Πόσους ανθρώπους έχετε δει με ακριβά τηλέφωνα που έχουν όμως σπασμένη οθόνη; Σίγουρα αρκετούς, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που ξοδεύουν ένα σκασμό χρήματα για την αγορά της συσκευής αλλά σκέφτονται τα 15-20 ευρώ για μία καλή θήκη. Κανονικά αν δίνεις ένα μισθό για να αγοράσεις ένα smartphone, πρέπει να βάλεις στο μπάτζετ και το ποσό που απαιτείται για την ασφάλεια του. Αν δεν μπορείς να πληρώσεις για να το ασφαλίσεις σε περίπτωση πτώσης, απώλειας κτλ, πάρε τουλάχιστον μία καλή θήκη.
3. Μην σκοτώνεις την μπαταρία Καμία μπαταρία κινητού δεν ζει για πάντα... Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να την χρησιμοποιούμε έτσι ώστε να αποδίδει στο maximum για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για να γίνει αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε το κινητό μας να σβήνει τελείως... Μόλις κατέβει από το 20-25% πρέπει να την φορτίζουμε και μία φορά στο τόσο να σβήσει τελείως.
4. Με μέτρο οι... καταδύσεις Αρκετά κινητά διαφημίζονται ως αδιάβροχα, όμως ακόμη και αν έχουν βαθμολογία IP67 ή IP68 θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις με μέτρο. Το νερό πάντα υπάρχει ενδεχόμενο να βρει τρόπο να εισχωρήσει μέσα στο τηλέφωνο και να σου δημιουργήσει θέμα. Ακόμη όμως και οι θήκες σαν σακουλάκια που προστατεύουν την συσκευή από το υγρό στοιχεία, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο, καθώς υπάρχει και η υγρασία.
5. Update, update, update Είσαι από αυτούς που βλέπουν ειδοποιήσεις για update είτε για την συσκευή, είτε για κάποια εφαρμογή και την διαγράφεις; Κάνεις μεγάλο λάθος. Με τον τρόπο αυτό δεν αποκτάς μόνο τη νέα έκδοση μίας εφαρμογής ή ενός λειτουργικού, αλλά βελτιώνεις και την ασφάλεια, καθώς όλες περιέχουν νέες εκδόσεις για το θέμα αυτό
. http://www.gazzetta.gr
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!