Τι κοινό έχουν το Bleisure, το WFH ; Είναι μερικές από τις μεγαλύτερες τάσεις στη φιλοξενία αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με ειδικούς. Ορισμένες από τις αλλαγές που έγιναν στην διαμονή για την ασφάλεια των επισκεπτών παρέμειναν δημοφιλείς στους ταξιδιώτες και «ήρθαν για να μείνουν».
Ο Tom Santora, Διευθύνων Σύμβουλος του Hotel Vin, πιστεύει ότι η εργασία από το ξενοδοχείο (WFH) ήρθε για να μείνει.
Όπως προβλέπει τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να προσφέρουν πακέτα όπως δωρεάν πρόσβαση Wi-Fi και χρήση αίθουσας συνεδριάσεων για να καλύψουν τις ανάγκες των επαγγελματιών ταξιδιωτών.
Πιστεύει επίσης ότι οι οικογένειες και τα ζευγάρια θα εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια και θα τις μετατρέψουν σε διακοπές που μπορούν να απολαύσουν όλοι.
Μια άλλη τάση που βλέπει είναι ότι το ξενοδοχείο έχει γίνει ο προορισμός πολλών επισκεπτών.
--Τα προηγούμενα χρόνια, πολλοί έβλεπαν τα ξενοδοχεία ως απλώς ένα μέρος για να κοιμηθούν τη νύχτα κατά τη διάρκεια των διακοπών. Αλλά πιστεύει ότι θα υπάρξει η τάση ταξιδιωτών να συρρέουν σε μοντέρνα καταλύματα με βιωματικά πακέτα.
Ταξίδια bleisure
Ο Philip Bates, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της TMC Hospitality βλέπει επίσης αυξημένη ζήτηση για τοπικές εμπειρίες.
«Η πανδημία μας έχει διδάξει να εκτιμούμε καλύτερα τα μικρά πράγματα.
Αυτά θα οδηγήσουν τους ανθρώπους να αναζητήσουν τρόπους για να γνωρίσουν και να βιώσουν τις πόλεις στις οποίες ταξιδεύουν», δήλωσε ο Philip Bates.
Βλέπει επίσης τη συνεχιζόμενη εξέλιξη της τάσης που συνδυάζει δουλειά και αναψυχή σε ένα ταξίδι (bleisure).
«Οι άνθρωποι ανυπομονούν να βγουν περισσότερο. Και θα συνδυάζουν ολοένα και περισσότερο τα ταξίδια εργασίας με ταξίδια αναψυχής», είπε.
Ο Lior Sekler, Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Εσόδων στο HRI Hospitality, εστίασε στο πώς ξοδεύουν οι ταξιδιώτες.
«Η αύξηση των δαπανών στη νεότερη γενιά επηρεάζει την αναζήτηση και το ενδιαφέρον για ταξίδια, Αναζητούν μοναδικές εμπειρίες, ενδιαφέροντες νέους προορισμούς και περιεχόμενο «Instagrammable» για να μοιραστούν στα social, δήλωσε.
Η έρευνα δείχνει αύξηση άνω του 20% στις κρατήσεις από άτομα που επηρεάζονται από το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης».
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!