Ο χρήστης μπορεί να βγάλει φωτογραφία ή να πάρει screenshot από ένα γεύμα και να προσθέσει την λέξη-κλειδί “near me” ώστε να βρει καταστήματα που πουλάνε αυτό το τρόφιμο στην περιοχή γύρω από το σημείο όπου βρίσκεται. Παρόμοια λειτουργεί και η αναζήτηση ενός γεύματος με τη χρήση λέξεων και την προσθήκη του “near me”.
Ακολουθεί η αγορά ρούχων και αξεσουάρ με τη χρήση 3D renders και AR. Ο χρήστης μπορεί να δει τρισδιάστατα μοντέλα ρούχων, παπουτσιών, και άλλων προϊόντων, και να αποφασίσουν αν τους αρέσουν ή όχι – είναι διαθέσιμο προς το παρόν για τις εταιρείες Saucony, Vans, και Merrell. Επιπλέον, η Google λάνσαρε στο Search μία βιβλιοθήκη με 148 μοντέλα που επιτρέπει στον χρήστη να βλέπει πώς φαίνεται ένα καλλυντικό σε άτομα με αντίστοιχη απόχρωση επιδερμίδας με τη δική του.
Περνάμε στο Google Maps και την προσθήκη μιας νέας μεθόδου αναζήτησης μέσω του Live View. Το χαρακτηριστικό είναι γνωστό εδώ και καιρό, αλλά πλέον είναι διαθέσιμο στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, το Σαν Φρανσίσκο, και το Τόκιο.
Όταν ο χρήστης βρεθεί σε μία από αυτές τις πόλεις μπορεί να πατήσει την κάμερα στο πλαίσιο της αναζήτησης και να δει σημεία ενδιαφέροντος στην οθόνη του κινητού του σε πραγματικό χρόνο, με πληροφορίες για τη βαθμολογία τους και πολλά άλλα.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!