Ο κ. De Re εξέφρασε την εκτίμηση ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση μεγάλου όγκου κειμένου για online ταξιδιωτικά γραφεία, tour operator και κάθε άποψη των ταξιδιών.
Το λογισμικό, όπως προέβλεψε, θα είναι σε θέση να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τις πληροφορίες προϊόντος τους από τους παρόχους, ώστε να τους δώσει έναν μοναδικό τόνο που ταιριάζει σε μια ορισμένη βάση πελατών.
Θα κόστιζε μια περιουσία να πληρώνει κανείς ανθρώπους για να δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο για κάθε διανομέα, επομένως η τεχνητή νοημοσύνη έχει μια πραγματική εφαρμογή σε αυτό το χώρο, τόνισε.
Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ωφελήσει τις επιχειρήσεις μέσα από την εμπειρία χρήστη, όπως οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις στα μηνύματα τηλεφώνου.
Η ίδια τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει στο τέλος των bot και των ηχητικών μηνυμάτων, και η συζήτηση που μπορεί να παράγει μια μηχανή τεχνητής νοημοσύνης θα κάνει την εμπειρία χρήστη πολύ καλύτερη σε σχέση με το παρελθόν, είπε ο κ. De Re.
Πηγη : https://www.tornosnews.gr/
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!