Όλο και περισσότερα στελέχη από ξενοδοχεία στρέφονται στην ΑΙ, αντί να πνίγονται σε αναφορές. Έτσι, αποκτούν μια σαφή εικόνα για το τι συμβαίνει τώρα και τι μέλλει γενέσθαι.
Οι προγνωστικές αναλύσεις μετατρέπουν τα δεδομένα σε απλές, εφαρμόσιμες πληροφορίες, έτσι ώστε οι ηγέτες να κατευθύνουν τις ομάδες τους προς τη σωστή κατεύθυνση.
Η τεχνολογία του είδους, βοηθά τους ηγέτες να κατανοήσουν τι πραγματικά εκτιμούν οι επισκέπτες, αναλύοντας τις συμπεριφορές κράτησης, τα πρότυπα διαμονής και τα σχόλια. Επισημαίνει προτιμήσεις που δεν είναι προφανείς στις παραδοσιακές αναφορές.
Για παράδειγμα, ποιες παροχές οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις ή τι είδους πακέτα προσελκύουν διαφορετικά τμήματα ταξιδιωτών.
Χρησιμοποιήστε αυτήν τη σαφήνεια για να διαμορφώσετε προσφορές που αισθάνονται εξατομικευμένες αντί για γενικές, δημιουργώντας στιγμές που οι επισκέπτες πραγματικά θυμούνται.
Το ίδιο ισχύει και για τις ομαδικές επιχειρήσεις. Η ΑΙ προβλέπει τι είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν οι διοργανωτές MICE, είτε πρόκειται για ευέλικτο χώρο συσκέψεων, συγκεκριμένες εγκαταστάσεις οπτικοακουστικού εξοπλισμού ή βιώσιμες επιλογές εστίασης. Αυτή η διορατικότητα βοηθά τα ξενοδοχεία να παρουσιάζουν λύσεις πριν καν τις ζητήσουν οι διοργανωτές, χτίζοντας ισχυρότερες σχέσεις και κερδίζοντας περισσότερες πελατειακές ευκαιρίες.
Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης τις upselling πιο έξυπνες και λιγότερο παρεμβατικές. Αντί για γενικές προσφορές, προτείνει αναβαθμίσεις και πρόσθετα που ταιριάζουν φυσικά στις προτιμήσεις ενός ταξιδιώτη.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την πρόταση μιας σουίτας σε κάποιον που εκτιμά τον επιπλέον χώρο ή την ανάδειξη πακέτων σπα σε έναν επισκέπτη που έχει κάνει κράτηση για ένα καταφύγιο wellness στο παρελθόν. Αυτές οι προσεγμένες πινελιές μοιάζουν με εξυπηρέτηση, όχι με πωλήσεις.
Τα οφέλη της AI για τα ξενοδοχεία
6 τρόποι με τους οποίους η ΑΙ βελτιώνει τη λήψη αποφάσεων στον τομέα φιλοξενίας
1. Ταχύτερη πρόβλεψη
Η πρόβλεψη στη φιλοξενία ήταν πάντα αβέβαιη. Η ΑΙ συλλέγει δεδομένα (κρατήσεις, πτήσεις, εκδηλώσεις, καιρό) και δημιουργεί μοντέλα ζήτησης, επιτρέποντας καλύτερο σχεδιασμό σε μάρκετινγκ, προσωπικό και προσφορές. Έτσι η προετοιμασία γίνεται με βεβαιότητα, όχι με εικασίες.
2. Έξυπνη τιμολόγηση
Η ΑΙ προσαρμόζει δυναμικά τις τιμές με βάση ζήτηση, ανταγωνισμό και ταχύτητα κρατήσεων. Αντί για στατικά δεδομένα, δίνει προτάσεις που αυξάνουν έσοδα και χτίζουν εμπιστοσύνη στους επισκέπτες, αποφεύγοντας τυχαίες και ασυνεπείς τιμές.
3. Σαφής εικόνα χαρτοφυλακίου
Οι πίνακες ελέγχου της ΑΙ συγκεντρώνουν σε πραγματικό χρόνο την απόδοση κάθε καταλύματος. Έτσι εντοπίζονται άμεσα τα δυνατά σημεία, τα προβλήματα και οι στρατηγικές που μπορούν να επεκταθούν σε όλο τον όμιλο.
4. Έξυπνες στρατηγικές πωλήσεων
Η ΑΙ δείχνει ποιοι πελάτες, κλάδοι ή διοργανωτές έχουν μεγαλύτερη αξία. Οι ομάδες πωλήσεων εστιάζουν εκεί που έχει σημασία, με πιο στοχευμένες προτάσεις και υψηλότερο ROI.
5. Βέλτιστος σχεδιασμός πόρων
Με προβλέψεις ζήτησης συνδεδεμένες με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, η ΑΙ βοηθά να ισορροπείτε προσωπικό, αποθέματα και κόστη. Έτσι αποφεύγονται σπατάλες, μειώνεται το κόστος και βελτιώνεται η εμπειρία πελάτη.
6. Συγκριτική αξιολόγηση
Οι πίνακες σύγκρισης δείχνουν σε πραγματικό χρόνο πώς αποδίδετε έναντι των ανταγωνιστών. Η ΑΙ αποκαλύπτει ευκαιρίες ή κενά πριν μετατραπούν σε απώλειες, δίνοντας σιγουριά και καλύτερη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
Ώρα για μετάβαση
Η φιλοξενία κινείται πολύ γρήγορα για να βασίζεται σε εικασίες και παλιές αναφορές. Η ΑΙ προσφέρει προνοητικότητα: πρόβλεψη ζήτησης, βελτίωση πωλήσεων και σύγκριση με ανταγωνιστές, μετατρέποντας τις αποφάσεις από αντιδραστικές σε προληπτικές.
Για τα ξενοδοχειακά χαρτοφυλάκια σημαίνει νέα ηγεσία: όσοι αξιοποιούν την ΑΙ διαμορφώνουν αποτελέσματα με ταχύτητα και σιγουριά, αποκτώντας το πλεονέκτημα που ξεχωρίζει τους ηγέτες του αύριο.
Πηγη : https://www.tourismtoday.gr/
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!