shark24

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Έχεις συνέντευξη για δουλειά; 14 Dos και Don'ts

Έχεις συνέντευξη για δουλειά; Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω Dos και Dont’s για σίγουρη επιτυχία...










Do
  • Βάλε τα κατάλληλα ρούχα. Η πρώτη εντύπωση μετράει κι εσύ θέλεις να κάνεις την καλύτερη.
  • Φέρε αντίγραφα του βιογραφικού σου. Παρόλο που έχουν ήδη το βιογραφικό σου, δεν είναι κακό να έχεις μαζί σου μερικά αντίγραφα, σε περίπτωση που σου ζητηθεί την ώρα της συνέντευξης.
  • Μετέφερε το βιογραφικό σου σε ωραίο φάκελο. Το βιογραφικό σου πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, κάτι που θα επιτύχεις αν το μεταφέρεις σε έναν φάκελο που δηλώνει επαγγελματισμό.
  • Έχε τη σωστή γλώσσα του σώματος. Πρόσεχε πώς στέκεσαι, κάθεσαι και ανταποκρίνεσαι στον συνομιλητή του κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Η στάση, η οπτική επαφή και η χαλαρότητά σου θα εντυπωσιάσει αυτόν που βρίσκεται απέναντί σου. Θυμήσου να κάθεσαι με ίσια πλάτη και να μην πέφτεις πολύ μπροστά ή πίσω στη θέση σου.
  • Να είσαι στην ώρα σου και λίγο νωρίτερα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να εμφανιστείς 5-10 λεπτά νωρίτερα, αφού αν φτάσεις αρκετά νωρίς μπορεί να προκαλέσει αμηχανία, ενώ αν αργήσεις θα κάνεις πολύ κακή εντύπωση.
  • Προετοίμασε τις σωστές ερωτήσεις. Βεβαιώσου ότι έχεις προετοιμάσει μία λίστα με καλές ερωτήσεις για τον συνομιλητή σου. Έτσι, θα δείξεις ότι άκουγες πραγματικά όσα λέγατε.
  • Στείλε ένα ευχαριστήριο σημείωμα, μιας και είναι μία κίνηση που εκτιμάται από τους περισσότερους εργοδότες. Είναι επίσης, μια καλή ευκαιρία να κάνεις καλή τελευταία εντύπωση ή να αποσαφηνίσεις κάτι που θέλεις. 

Dont’s 
Να σκεφτείς ότι η συνέντευξη τελείωσε μόλις σηκωθείς από την καρέκλα. Η συνέντευξη συνεχίζεται μέχρι να φύγεις από το γραφείο κι ακόμα όταν συζητάτε για άσχετα θέματα. Παρέμεινε ευγενική και μετρημένη μέχρι το τέλος.
Να χαλαρώσεις υπερβολικά. Μπορεί να νιώσεις άνετα και αυτός που σου κάνει τη συνέντευξη να είναι ιδιαίτερα φιλικός, αλλά να θυμάσαι ότι δεν είναι φίλος σου. Δεν θα βασίζει την απόφασή του στο πόσο αρεστή είσαι.
Να κακολογείς την παλιά σου δουλειά. Μπορεί το πρώην αφεντικό σου να ήταν όπως η Μέριλ Στριπ στην Devil Wears Prada, αλλά δεν χρειάζεται να το μάθει κανείς. Όταν κακολογείς προηγούμενες δουλειές και πρόσωπα δεν δείχνεις τον επαγγελματισμό που πρέπει.
Να πας απροετοίμαστη. Ακούγεται προφανές, αλλά βεβαιώσου ότι έχεις κάνει ενδελεχή έρευνα για την εταιρία. Έτσι, θα μπορέσεις να απαντήσεις με μεγαλύτερη άνεση στις ερωτήσεις αλλά και να κάνεις τις δικές σου, ενώ θα δείξεις ότι έχεις κάνει το homework σου.
Να αναφερθείς σε μισθό και άλλα οφέλη μέχρι να το κάνει ο εργοδότης. Φυσικά και είναι θέματα που σε ενδιαφέρουν, αλλά σε πρώτο στάδιο πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι ιδανική για τη δουλειά. Τα υπόλοιπα ακολουθούν.
Να φρικάρεις αν δεν ξέρεις την απάντηση. Μπορεί να σου έκαναν μόλις την πιο περίεργη κι απρόσμενη ερώτηση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χάσεις την ψυχραιμία σου. Διατήρησε τον έλεγχο και βάλε το μυαλό σου να δουλέψει.
Να πεις ψέμματα. Η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη τακτική σε κάθε περίπτωση.

http://joytv.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ...ΚΑΝΕ LIKE

Back to Top