Ενημερώνεστε ότι η πτήση σας θα καθυστερήσει. Ή ακόμα χειρότερα, δεν σας επέτρεψαν να επιβιβαστείτε στο αεροσκάφος γιατί ήσασταν υπεράριθμοι. Ενδέχεται να δικαιούστε αποζημίωση.
Στην περίπτωση που ταξιδεύει κανείς από ή προς την Ευρώπη και είτε καθυστέρησε η πτήση του, ακυρώθηκε ή ήταν υπεράριθμος, δικαιούται αποζημίωση που κυμαίνεται από 125 έως και 600 ευρώ.
Το ποσό διαφοροποιείται ανάλογα με την απόσταση του προορισμού και τη διάρκεια καθυστέρησης. Για καθυστερήσεις από τρεις ώρες και άνω η αποζημίωση είναι:
• 250 ευρώ για απόσταση 1.500 χλμ. ή λιγότερο.
• 400 ευρώ για απόσταση 1.500-3.500 χλμ.
• 600 ευρώ για απόσταση 3.500 χλμ. ή περισσότερο. -Εάν σας έχει απαγορευθεί η επιβίβαση σε ευρωπαϊκό έδαφος, είναι πιθανό να δικαιούστε από 250 ευρώ έως 600 ευρώ ανά επιβάτη, καθώς και πλήρη επιστροφή της επιβεβαιωμένης κράτησής σας.
-Εάν η πτήση σας ακυρωθεί, επίσης σας αναλογεί ένα ποσό (εξαρτάται από την απόσταση της πτήσης) υπό τη μορφή αποζημίωσης.
-Για καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης εκτός χωρών της Ε.Ε., δεν δικαιούστε αποζημίωση παρά μόνο εάν επιλέξετε να μην ταξιδέψετε (πρέπει να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την πτήση σας). Ωστόσο, ενδέχεται να δικαιούστε αποζημίωση αν η πτήση σας από ή προς Ευρώπη καθυστερήσει ή ακυρωθεί.
-Καταβολή αποζημίωσης δεν προβλέπεται για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η τροποποίηση της πτήσης προκλήθηκε από «εξωγενείς παράγοντες» που δεν αποδίδονται στην αεροπορική εταιρεία (καιρικές συνθήκες ή απεργία υπαλλήλων του αεροδρομίου), ή υπάρχει ειδοποίηση έως και 14 ημέρες πριν από την πτήση.
-Η AirHelp, που αναλαμβάνει τη μεσολάβηση με τις κατά τόπους Αρχές ή τις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό των επιβατών, δίνει συμβουλές για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κανείς προκειμένου να υποβάλει αίτηση αποζημίωσης.
• Εχετε στα χέρια σας τις πληροφορίες του ταξιδιού (αριθμό πτήσης, αεροπορική εταιρεία, ημερομηνία και ώρα της πτήσης).
• Αντίγραφο της ταυτότητάς σας (ή διαβατηρίου) και του δρομολογίου της πτήσης.
• Παραπομπή στον νόμο από τον οποίο προστατεύεστε (EC 261). -Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει την επικοινωνία με την εταιρεία (τηλεφωνικά, γραπτά, ή διά ζώσης). Εάν δεν ανταποκριθεί, απευθυνθείτε στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές (οι κατά τόπους ΥΠΑ). Τη διαμεσολάβηση μπορεί να αναλάβει και η AirHelp για εσάς έναντι αντιτίμου, εάν καταβληθεί η αποζημίωση.
{Πηγή: Καθημερινή}
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
Στην περίπτωση που ταξιδεύει κανείς από ή προς την Ευρώπη και είτε καθυστέρησε η πτήση του, ακυρώθηκε ή ήταν υπεράριθμος, δικαιούται αποζημίωση που κυμαίνεται από 125 έως και 600 ευρώ.
Το ποσό διαφοροποιείται ανάλογα με την απόσταση του προορισμού και τη διάρκεια καθυστέρησης. Για καθυστερήσεις από τρεις ώρες και άνω η αποζημίωση είναι:
• 250 ευρώ για απόσταση 1.500 χλμ. ή λιγότερο.
• 400 ευρώ για απόσταση 1.500-3.500 χλμ.
• 600 ευρώ για απόσταση 3.500 χλμ. ή περισσότερο. -Εάν σας έχει απαγορευθεί η επιβίβαση σε ευρωπαϊκό έδαφος, είναι πιθανό να δικαιούστε από 250 ευρώ έως 600 ευρώ ανά επιβάτη, καθώς και πλήρη επιστροφή της επιβεβαιωμένης κράτησής σας.
-Εάν η πτήση σας ακυρωθεί, επίσης σας αναλογεί ένα ποσό (εξαρτάται από την απόσταση της πτήσης) υπό τη μορφή αποζημίωσης.
-Για καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης εκτός χωρών της Ε.Ε., δεν δικαιούστε αποζημίωση παρά μόνο εάν επιλέξετε να μην ταξιδέψετε (πρέπει να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την πτήση σας). Ωστόσο, ενδέχεται να δικαιούστε αποζημίωση αν η πτήση σας από ή προς Ευρώπη καθυστερήσει ή ακυρωθεί.
-Καταβολή αποζημίωσης δεν προβλέπεται για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η τροποποίηση της πτήσης προκλήθηκε από «εξωγενείς παράγοντες» που δεν αποδίδονται στην αεροπορική εταιρεία (καιρικές συνθήκες ή απεργία υπαλλήλων του αεροδρομίου), ή υπάρχει ειδοποίηση έως και 14 ημέρες πριν από την πτήση.
-Η AirHelp, που αναλαμβάνει τη μεσολάβηση με τις κατά τόπους Αρχές ή τις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό των επιβατών, δίνει συμβουλές για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κανείς προκειμένου να υποβάλει αίτηση αποζημίωσης.
• Εχετε στα χέρια σας τις πληροφορίες του ταξιδιού (αριθμό πτήσης, αεροπορική εταιρεία, ημερομηνία και ώρα της πτήσης).
• Αντίγραφο της ταυτότητάς σας (ή διαβατηρίου) και του δρομολογίου της πτήσης.
• Παραπομπή στον νόμο από τον οποίο προστατεύεστε (EC 261). -Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει την επικοινωνία με την εταιρεία (τηλεφωνικά, γραπτά, ή διά ζώσης). Εάν δεν ανταποκριθεί, απευθυνθείτε στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές (οι κατά τόπους ΥΠΑ). Τη διαμεσολάβηση μπορεί να αναλάβει και η AirHelp για εσάς έναντι αντιτίμου, εάν καταβληθεί η αποζημίωση.
{Πηγή: Καθημερινή}
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!